Napka přivezla na HighJump vlastní terminály a parkurovou dráhu

Po festivalu Utubering se s Napkou a jejím týmem mohli setkat návštěvníci další akce – konkrétně adrenalinového Desperados HighJumpu, který se konal minulý víkend v lomu u Hřiměždic. Mix závodů v cliffdivingu a koncertů kapel obohatila Napka ve spolupráci se skupinou In-Motion o parkurovou show.

Pokud jste nezaznamenali náš článek o Napce, přiblížíme vám, že je to aplikace pro okamžité zasílání peněz, ke které je vydávána vlastní platební karta MasterCard. Určena je především pro cílovou skupinu 15 – 25 let. Na přelomu června a července 2015 ji spustila skupina Rockaway, která jejím prostřednictvím na českém trhu zavádí nový segment jednoduchých rychlých plateb bez nutnosti vlastnit bankovní účet.

Vizual Napka HJ

Teď už ale k věci. Účast na akci je součástí strategie Napky, která svůj marketing staví na přímém setkávání se s cílovou skupinou. Na HighJumpu vůbec poprvé ve spolupráci se svým partnerem ČSOB Napka přivezla vlastní platební terminály a umožnila tak bezkontaktní platby kartou přímo uvnitř areálu.

„Účast na Utuberingu nebo Desperados HighJumpu je pro nás skvělou příležitostí, jak ověřit funkčnost našeho konceptu. Hodně si ceníme možnosti přímé konfrontace s naší cílovou skupinou, která zajistí nejpodnětnější zpětnou vazbu, jakou vůbec můžeme získat,“ zmiňuje Veronika Kliská, marketingová specialistka projektu.

Fotografie z akce k vidění na FB profilu Napky: Facebook Napka

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru