Náplast hlídá, jestli nejste příliš dlouho na sluníčku

Víme, že teď se vám o sluníčku může tak maximálně zdát, ale nový vynález L’Oréal je tak zajímavý, že stojí za to o něm napsat. A vůbec se netýká make-upu. Společnost vstupuje na pole nositelných technologií.

Nejde o náramek, hodinky ani žádný jiný šperk. Místo toho se společnost pojila s irskou firmou MHMP a vytvořili „My UV Patch“ (Moje UV náplast). Představena byla tento týden na CES v Las Vegas.

heart

Náplast vypadá spíš jako dětské tetování

Náplast je docela malá (průměr asi 2,5 cm), dá se nosit kdekoliv na odhalené kůži až po dobu pěti dnů. Je v ní zabudovaný senzor, který lze spojit s telefonem a snadno tak zjistit, kolik UV záření vaše kůže během dne přijala.

„Technologie, propojené předměty a internet věcí – to vše bude mít vliv i na kosmetický průmysl,“ popsal viceprezident L’Oréal Guive Balooch.

Balooch dodal, že se L’Oréal neplánuje stát technologickou společností, jen se snaží reagovat na to, jaký vliv mají na módní průmysl Fitbit nebo Apple se svými fitness náramky a chytrými hodinkami. Náplast by měla být v prodeji až koncem letošního roku (takže v létě ji ještě nevyužijete) společně s řadou La Roche-Posay.

Nereálné technologie, neuvěřitelné nápady a neskutečně úžasné výtvory. To všechno vám ukazujeme.

Komentáře

Nahoru