Dnes vyšlo 1 článků

NÁVOD: Získejte ověřenou stránku na Facebooku

Věděli jste o tom, že modrý symbol ověření zvyšuje u zákazníků důvěru? Takže pokud jste ještě o ověření nežádali, je na čase. Je sice známo, že se modrá fajfka získává velmi těžko, ale i přesto můžete zažádat o ověření vašich stránek a dostat alespoň symbol v šedé barvě. I tento symbol vám může pomoci k větším tržbám!

Facebook rozlišuje dvojí ověření stránky. Modré ověření 851569_1408541616077952_839758311_n se používá především pro celebrity, veřejné osoby, politické strany či velké značky. Naopak šedý symbol ověření sedy mohou získat stránky menších podniků a organizací.

Screenshot_3

Facebook využívá modrý symbol pro veřejné osobnosti nebo velké značky.

Označení zvyšuje u zákazníků důvěru v pravost stránky

Toto označení zvyšuje u zákazníků důvěru v pravost stránky a věřte tomu nebo ne, kdyby měli zákazníci na výběr z 2 stránek se stejnými produkty, určitě si vyberou tu stránku, která získala symbol ověření. Díky tomu si mohou být zákazníci jisti, že se jedná o skutečné zastoupení firmy či organizace.

Facebook navíc slibuje ověřeným účtům přednostní umístění ve vyhledávání a také možnost přístupu k novým funkcím dříve než ostatním stránkám.

Ověření stránky zabere pouhých pár minut

Celý proces vám zabere pár minut. Zkontrolujte, zda máte veškeré údaje o vašem podniku v sekci Informace o stránce. Pro ověření musíte být správcem stránky. V nastavení, v sekci Obecné pak uvidíte možnost Ověření stránky.

Screenshot_4

Vše můžete udělat z pohodlí domova

K ověření stránky vám bude stačit pouze vaše telefonní číslo. Kliknutím na ,,Zavolejte mi“ vám Facebook pošle ověřovací kód prostřednictvím SMS. Druhou možností ověření stránky je ta, že kliknete na Ověřit firmu pomocí dokumentů. V tomto případě budete potřebovat oficiální dokument s uvedeným názvem a adresou vaší firmy (daňový doklad, certifikát, licence).

Screenshot_5

Rozhodnutí obdržíte během několika dnů

Po obdržení ověřovacího kódu nebo dokumentů prochází informace kontrolou. Facebook ověřuje, zda zadané informace odpovídají skutečnosti. Například jestli uvedené telefonní číslo je opravdu spojené ve veřejných záznamech s vaší firmou. Během několika dnů byste měli obdržet mail o tom, zda se povedlo stránku ověřit či nikoliv.

Může se stát, že vám ověření ještě nepůjde. Facebook se tuto novou funkci snaží postupně rozšiřovat po celém světě, zatím by měl být symbol ověření dostupný pouze v USA, Anglii a Austrálii.

Zdroj: Newsfeed

Komentáře

Nahoru