Kategorie To nejlepší

30 skvělých nápadů, jak využít nepotřebné věci

Určitě to znáte, doma se vám povalují věci, které již dávno nepotřebujete, ale které nejste schopní vyhodit. My vám ukážeme, že je ani vyhazovat nemusíte. Naopak je můžete využít úplně jinak a změnit jejich osud. Že se má po žebříku jenom lézt? Že má být obal na DVD jen na DVD? Že se na piano jenom hraje? Ale co když je už dávno nenapravitelně rozladěné? Nechte se inspirovat fotografiemi.

Video: Smutná pravda, která vás donutí se zamyslet

Víte, že to, co děláte, působí na vaše děti? Děti to vidí, jsou chytré a zvídavé, ale hlavně velmi rády napodobují to, co vidí. Dítě se chce chovat jako dospělí v jeho okolí. Kdybyste přišli na návštěvu do mateřské školky nebo okouknout pískoviště, začnete po chvilce pozorovat vztahy, hierarchii vztahů a způsob jednání s druhými přesně jako u dospělých lidí. Někdy je to úsměvné, ale tohle video vás přesvědčí o tom, že dětské napodobování dospělých vůbec není vtipné.

Máme rádi zvířata, protože jsou chlupatá a mají hebkou srst aneb odvrácená tvář přírody

Jsou hebká, roztomilá a k zulíbání. Kdo? Zvířátka, a proto je máme rádi. Kočky, psi, králíčky, ptáčky nebo opici Žofku ze zoologické zahrady, která ve večerníčku zpívá: „Máme rádi zvířata, zvířata, zvířata, protože jsou chlupatá a mají hebkou srst.“ To vše milujeme. Zvířátka chováme doma, chodíme se na ně dívat do ZOO a ve filmech se jim smějeme. Málokdy však máme šanci vidět jejich pravou tvář.

Facebook: Algoritmus ukáže, s kým jste ve vztahu

Někteří lidé se rádi dají na Facebooku do vztahu a celému světu tak ukazují, že k sobě patří. Jiní si to raději nechávají pro sebe a nepotřebují se chlubit. Ale věřte, že i v tomto případě lze vaši lásku odhalit. To, co na Facebooku děláte, vás totiž dokonale prozradí.

Naučte se „profesionálně“ parkovat, ale pozor na čáro-slepost

Každý nemá vrozenou schopnost „geniálně parkovat“. Proto leckdy vznikají poměrně vtipné pohledy a občas se i člověk ptá „Co to je za deb***?“ Na toto téma vznikla i webová stránka plná těchto unikátů, které určitě stojí za zhlédnutí.

Ondřej Hübl: V reklamě chodí všichni okolo horký kaše. Tak jsme v Saatchi rozjeli bulvární Twitter

Se svým týmem vymyslel „jinej gang“ a oživil postavu Zadara Volaniče. Teď pomýšlí na Messiho. Ondřej Hübl, kreativní ředitel Saatchi & Saatchi Praha a jedna z nejvýznamnějších osobností české reklamy, si rád dělá srandu sám ze sebe – proto spustil bulvární twitterový účet @Saatchi Praha, prostřednictvím kterého komentuje zákulisí reklamy bez obalu.

O co jsme se v lednu nejvíce zajímali?

Sešel se rok 2013 s rokem 2014. Jeden starý a unavený, druhý mladý a plný energie. A rok 2014 tomu starému řekl: „Uhni, jsi příliš nudný. Je potřeba rozvířit hladinu nějakou tou změnou a já jich přináším dost.“ Teď už máme za sebou první dva měsíce roku 2014. Jeho změny se projevily i ve statistikách vyhledávačů. Co je pro nás aktuální a o co se zajímáme?

Amazon údajně pracuje na službě pro streamování muziky

Amazon není znám jenom díky on-line nakupování, ale například už také díky službě Amazon Instant Video, kterým se snaží konkurovat Netflixu. Nyní rozjíždí další službu kterou by chtěl Amazon konkurovat Spotify. Podle zahraničních zdrojů, které mluvili s nahrávacími společnostmi, je Amazon v současné době v jednání s hudebními společnostmi na předplatném pro jejich službu.

Michal Tuláček - Právnické zkazky

Michal Tuláček a Právnické zkazky: Chci dosáhnout toho, aby se co nejvíc lidí zasmálo

Měly jsme tu Opráski, měli jsme tu Mártyho frky. A teď jsou na řadě Právnické zkazky. Jedná se taktéž o kreslený humor. Jen je pouze více zaměřený na intelektuály. Konkrétně na právníky. Ale nebojte. I zde se najdou perly, které nemají moc daleko k černému humoru. Slušelo by se také říci, kdo za tím vším stojí. Tím člověkem je Michal Tuláček.

Neskutečné! Muž dokáže stejné kousky jako autíčka Hot Wheels!

Znáte autíčka Hot Wheels? Dokážou objet svislou smyčku o 360 stupních, což znamená, že jezdí vzhůru nohama. Viděli jste ale někdy, že by něco podobného zvládl člověk? Že je to nemožné? Omyl. Tento muž to dokázal.

Zakladatel Darujhovno.cz: Každé hovno je unikát a pro sloní výtvor to platí dvojnásob

Zakladatel Darujhovno.cz: Každé hovno je unikát a pro sloní výtvor to platí dvojnásob

U prodeje přes internet platí, že se musíte umět nějak odlišit. Mít lepší ceny. Poskytovat nadstandardní servis. Komunikovat se svými zákazníky. A nebo mít jednoduše originální produkt, který neprodává nikdo jiný. U Darujhovno.cz se to povedlo. Svým zákazníkům totiž zasílá skutečně hovno. Ale ne jen tak ledajaké. O tom, jak vzniknul tento podnikatelský nápad a odkud berou kluci stojící za tímto podnikatelským nápadem „zboží“ pro své objednávky, o tom si budeme povídat dnes :-).

Google radí, jak se (ne)chovat ke Google Glass

Google reagoval na videa, která se před několika měsíci na YouTube, a vytvořil krátkou příručku o tom, jak se chovat k brýlím. Chce tak upozornit a podotknout, že Google Glass nejsou nesmrtelné. Radí proto, abychom nenatáčeli ostatní lidi bez jejich vědomí, nastavovali si zámky displeje a neprovozovali s brýlemi náročné sporty…

Trofeje na zeď sestavené z části jízdních kol

Vídeňský designér zřejmě zkombinoval své dva koníčky a vytvořil zajímavé „trofeje“, které se skládá ze řidítek a sedla. Tento „unikát“ má však velké množství využití, především jako věšák, na který zavěsíte téměř vše od klíčů po kolo.

Jaké nadávky jsou na Twitteru nejoblíbenější?

Používáte Twitter? A snažíte se psát slušné tweety, nebo vám někdy nějaké to sprosté slovo ujede? Nevěště hlavu, jestli si sem tam zanadáváte. Nejste totiž sami. Ukázalo se, že každý 13. tweet obsahuje sprosté slovo. A jaké nadávky jsou u uživatelů Twitteru nejoblíbenější?

Detektor lži pro sociální média

Všichni víme, že si lidé rádi vymýšlejí a ještě raději si přibarvují skutečnost. Jak jinak by také vznikaly drby? Člověk vezme pravdu, trochu si ji přibarví a pošle ji dál. Nakonec je z toho samozřejmě lež jako věž, protože si ji přibarví každý. Z veškerých informací a informačních kanálů se tak trochu stává bulvár. Jak tedy zjistit, které informace jsou důvěryhodné?

Nahoru