Kategorie Viral

social-media-1795578_1280

VIRAL: Samsung si vystřelil z fanouška, který se pochlubil fotkou svého penisu

Určitě jste se už na internetu setkali s uživateli, kteří chtějí být vtipní za každou cenu, ale ve výsledku jsou pouze trapní. S takovými lidmi už nemá asi Samsung trpělivost, protože na Twitteru jednoho fanouška doslova zničil.

giant-inflatable-breast-breastfeeding-london-15

VIRAL: Nad Londýnem se objevilo obrovské prso

Londýn je proslulý svým rozmanitým panoramatem, o čemž svědčí i následující záběry. V Den matek, který se ve Velké Británii slaví 26. března, se nad metropolí vznášelo obří nafukovací prso. Účelem kampaně #freethefeed je podpořit kojící ženy.

C8HkUSuUQAIYxTH

VIRAL: Úsměvné fotomontáže s nepovedenou sochou fotbalisty Cristiana Ronalda

Cristiano Ronaldo je jeden z nejoblíbenějších světových fotbalistů, který je tváří mnoha reklam na spodní prádlo i videohry. Tvář portugalského poloboha zná snad každý, tedy evidentně až na sochaře vyhotovující jeho podobiznu.

fotbalista roku

VIRAL: Leoš Mareš ve velkém stylu začal galavečer Fotbalista roku

Jestliže zavzpomínáte na rapovou kariéru Leoše Mareše, pravděpodobně si jako první vybavíte nevkusný dlouhý kožich. Moderátor se trochu do této éry vrátil, ale tentokrát ve stylovém bílém smokingu a předělal svou písničku Svalnatec na uvítací song pro anketu Fotbalista roku. A podařil se mu nejen samotný song, ale i klip.

tesco cz

Tesco využilo aféry Rohlik.cz ve svůj prospěch. Vytvořilo skvělou reklamu

Český internetový supermarket Rohlik.cz minulý týden čelil razii cizinecké policie, která v jeho pražském skladu zatkla desítky cizinců neoprávněných pracovat v České republice. Tesco dlouho nečekalo a den nato postavilo na aféře svou geniální reklamu. „Nákup rohlíků v nedohlednu? Čas na změnu,“ zní slogan reklamního banneru, který Tesco zveřejnilo na svém facebookovém profilu.

hijab

VIRAL: Nike bude vyrábět sportovní hidžáb pro ženy

Nike oznámil, že bude od příštího roku vyrábět sportovní hidžáb pro muslimské ženy. Toto prohlášení samozřejmě zvedlo vlnu různých názorů, které jsou ventilovány jak jinak než na internetu.

brianfb

10letá školačka radí Elonu Muskovi ohledně strategie Tesly

Významný podnikatel a vizionář Elon Musk si nechal poradit od fanynky, která ještě nemá dostatečný věk na to, aby sama řídila svou vlastní firmu s elektromobily. Tesla vyrábějící elektromobily je proslulá tím, že nemá žádné reklamní spoty na své produkty. Ale nyní Elon Musk uspořádal soutěž, v jejíž rámci požádal fanoušky, aby vytvořili poutavou reklamu na Teslu.

casting facebook

Tato stránka na Facebooku práská ženy, které se zúčastnily konkurzu na porno

Ženy, které se dostávají do finanční tísně a potřebují si přivydělat, chtějí zkusit štěstí v pornografickém průmyslu. Spousta studentek i samoživitelek se zúčastnila castingu na točení porna, čehož využil administrátor facebookových stránek czechcastingpodlemest.cz – Najdi mámu nebo přítelkyni snadno a rychle.

obrazek

VIDEO: McDonald’s si v novém spotu střílí z hipsterských kaváren

V každém městě se nachází spousta kaváren, nicméně ne všechny dokážou nabídnout lahodnou kávu za atraktivní cenu. V některých kavárnách vás vyjde káva a koláč i na více než dvě stovky, přičemž pohled zákazníka na takový účet jen za kofeinový mok a trochu sladkého je potom k nezaplacení. Z takových lidí si v novém spotu dělá legraci řetězec McDonald’s.

chlapec

VIDEO: Obchodní řetězec EDEKA přichází opět s virální reklamou

Ačkoliv se jedná o německý obchodní řetězec, pravděpodobně si ho budete pamatovat, neboť v roce 2015 spustil dojemnou vánoční kampaň, která se stala okamžitě virální. A nyní se obchodní síť EDEKA opět vyznamenala.

dopis

7letá dívka žádala Google o práci. Osobně jí odpověděl CEO Sundar Pichai

Chloe Bridgewater je sedmiletá dívka žijící v anglickém Herefordu. Nicméně oproti svým vrstevníkům má zcela jiné zájmy. Dívka je fascinována svým tabletem Kindle Fire a roboty. Dokonce se rozhodla, že se i přes svůj věk bude ucházet o práci ve společnosti Google.

petr01

VIRAL: 23letý muž vypráví svůj příběh o rakovině na sociálních sítích

Petru Hübel, milovník fitness, zveřejnil před rokem fotografii na Instagramu s komentářem: „Ve svých 22 letech by málokdo čekal, že mi bude diagnostikována rakovina, ale stalo se. Beru to s humorem, nedám se a nakopu jí prdelku.“ Petr má dnes 23 let a v boji proti zákeřné nemoci se stále nevzdává. O svůj srdcervoucí příběh se navíc dělí přes sociální sítě. A podporu mu vyjádřily dokonce celebrity.

video03

Slovenka na sociální síti zveřejnila video, na kterém pomočila a spálila Korán

Občas se na sociálních sítích objeví výrazně kontroverzní videa, mezi která by se mohla zařadit i nahrávka mladé Slovenky. Ta ve videu v pozadí se slovenskou vlajkou roztrhala, pomočila a spálila Korán, hlavní náboženskou knihu islámu. Odborníci uvedli, že kvůli svému činu mohla autorka videa ohrozit nejen svou bezpečnost, ale i bezpečnost celé země, protože muslimové považují spálení Koránu za neodpustitelný hřích.

instagram01

Instagram zaplavily fotky fitness modelek, které vám ukážou, že i dokonalost má chyby

Instagram je rájem fotografií, a proto není divu, že se na této sociální síti fitness modelky chlubí svým bezchybným a vysportovaným tělem. Nicméně i dokonalost může mít své mouchy. Z určitých úhlů ani vypracované tělo nevypadá perfektně.

ScreenShot002

VIRAL: Opilí mladíci v Ostravě postavili sněhuláky na zastávce

Sněhuláci k zimnímu období neodmyslitelně patří. Dva opilí mladíci postavili dva sněhuláky ve velikosti dospělého člověka na Sokolovské ulici v Ostravě – Porubě. Pro jejich umístění zvolili netradiční místo, a to autobusovou zastávku zvanou Poruba Vozovna.

Nahoru