NESTLÉ: Nahá obsluha propaguje smetanu do kávy

V newyorské kavárně se hostům naskytl neobvyklý pohled na personál. Obsluha byla oděná pouze v tenké vrstvě barvy na nahém těle, protože společnost Nestlé zde natáčela nový reklamní spot propagující smetanu do kávy.

nestle

Sporý dress code

Akce se odehrála v New Yorku

Newyorský podnik Irving Farm Coffee Roaster poskytl své prostory společnosti Nestlé dne 24. dubna. V tento den zde propagovala smetanu do kávy Coffee-Mate Natural Bliss, přičemž nejzapamatovatelnější část názvu je právě slovíčko Natural. Jedná se totiž o čistě přírodní produkt, neboť neobsahuje škodlivá éčka a konzervanty. Proto byl personál oděn do kostýmu au naturel. Dress code imitovala pouze tenká vrstva barvy na nahém těle.

„Jednalo se o jednodenní pop-up a jednalo se o naprostou novinku. Věděli jsme, že zákazníci chtějí ředit kávu přírodní smetanou a mlékem. Existuje lepší cesta, jak to zdůraznit a zároveň udělat rozruch?“ Prozradil shopper marketing manager Nestlé Codie Richards.

Akci měla v rukou reklamní agentura 360i. A značka Nestlé tuto akci propaguje také pod hastagem #NaturalBlissCafé.

Zdroj: Adweek

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru