Netradiční reklama nevěstince: Sex zdarma po celé léto

Vstup, sex a nápoje zdarma po celé léto – to je netradiční forma propagace rakouského nevěstince. Podnikatel Hermann Müller, který vlastní síť nevěstinců Pascha, se podle jeho slov rozhodl touto cestou bojovat proti daňovém úřadu. Avšak dle řady kritiků se jedná o kontroverzní reklamu a způsob, jak zvýšit svou publicitu.

4816260817_80fe8935ef_b

Vstup, nápoje a sex zdarma po celé léto

Protesty a reklamy mají různou podobu. Podnikatel Hermann Müller sice není žádný specialista na marketing a propagaci, ale jeho nápad má skutečně úspěch. Po celé léto v podniku v Salzburgu nabízí vstup, sex a nápoje zdarma.

Skutečně je to jen boj proti daňovému úřadu?

„Je to můj protest proti daňovým úřadům. Jsem zvědavý, jak mě budou zdaňovat, když nebudu mít žádný příjem. Co mi seberou? Kdo ví. Možná vědí, jak zdanit člověka, který nevydělává. Jsou hodně vynalézaví,“ řekl Müller.

Německý podnikatel Hermann Müller je vlastníkem sítě nevěstinců Pascha. A co ho vedlo k tomuto rozhodnutí? Za posledních deset let provozování podniku v Salzburgu zaplatil na daních 5 milionů eur (asi 135 milionů korun). Nechce dál platit vysoké daně.

Letní akce je úspěšná

2185219829_1d2a32110d_b

Letní akce nevěstince je úspěšná

Letní akce, která zahrnuje vstup, nápoje a sex zdarma, má skutečně úspěch.

„Museli jsme stovky klientů odmítnout, protože jsme měli plno,“ podotkl Müller v rozhovoru pro Kronen Zeitung.

Momentálně vyplácí platy prostitutkám ze své kapsy, respektive ze zisků z ostatních nevěstinců, jež sídlí v Kolíně nad Rýnem, Mnichově, Linzi a Štýrském Hradci.

V Rakousku a Německu je prostituce legální. Nicméně prostitutky jsou povinny podnikat jako OSVČ a musí tak platit daně ze svých příjmů. Spousta kritiků uvádí, že se spíše jedná o gesto, jak zvýšit publicitu, než o boj s vysokými daněmi.

Komentáře

Nahoru