New York v Den matek zdobily billboardy se sarkastickými připomínkami maminek
Včera 8. května byl Den matek, kdy jste mohli svou maminku potěšit pěknou kyticí anebo lahodnou bonboniérou. Agentura Mother New York pojala tento celosvětový svátek trochu jinak. A vtipně připomněla všechny „zaručené“ rady a „dobře myšlené“ připomínky, které si naše maminky dodnes neodpustí. Upozorní vás například, že se na devět měsíců vzdala vína jenom kvůli tomu, abyste tady nyní seděli a stěžovali si na svou práci.
„V současné době existuje spousta vlivných lidí. Nicméně nejvlivnějšími lidmi jsou naše matky,“ řekl Paul Malmstrom, spoluzakladatel agentury Mother New York.
Ulice New Yorku zdobily billboardy a plakáty, které připomínaly blížící se Den matek. A také fakt, že mámy ví všechno nejlépe. Lidé se mohli pobavit nad hláškami na billboardech a zavzpomínat si, že to samé říkávala i jejich máma. Agentura rozeslala dotazník 150 zaměstnankyním (matkám) a matkám svých zaměstnanců. Získala tak cenný materiál pro kampaň, která má vzdávat poctu všem maminkám. A zároveň chtěla touto cestou poděkovat svým zaměstnancům za tvrdě oddělanou práci, přičemž vyhlásila volno na pondělí po Dni matek.
„Buď tím typem člověka, který slibuje tvůj profil na seznamce,“ znělo jedna z rad od maminky. Anebo: „Říkej o mně svému terapeutovi pouze pěkné věci.“
Samozřejmě tvůrci nezapomněli ani na sarkasmus: „Samozřejmě, chápu, že jsi příliš zaneprázdněný na to, abys zavolal domů!“ A jedna plakátová maminka si neodpustila poznámku: „Následuj své dny, ale ne ty, co jsi měl v pubertě.“
V rámci kampaně se objevily také cedulky vedle psích exkrementů, které hlásily: „Já uklízela tvoje, ty ukliď ty jejich.“ A také cedulky u poházených pytlů s odpadky, které říkaly: „Nečekej, že to po tobě uklidím. S láskou maminka.“
Zdroj / Foto: AdWeek
Komentáře