Nová reklama od Wolkswagen aneb inženýři dostávají křídla

Co se stane, když auto ujede 160 000km? Na to se snaží odpovědět tato nová reklama od automobilky Wolkswagen, která byla v amerických televizích při Super Bowlu. Mnohem zajímavější ale je, co se děje když auto ujede 320 000km…

Video začíná nevinně – otec jede se svojí dcerou autem značky Wolkswagen. Auto právě dosáhne úctyhodné mety – 100 tisíc ujetých mil, tedy asi 160 tisíc kilometrů. Tatínek řekne svoji dceři tajemství – co se stane s německými inženýry, když jejich auto dosáhne této mety.

A dcera tomu nechce uvěřit – kdo by konec konců věřil tomu, že německým inženýrům narostou křídla! Tím vzniká plno vtipných situací od cestování výtahem, návštěvou pisoáru či testováním aerodynamiky auta.

Vrchol videa ale přichází když na to dcera oponuje tím, co se asi děje po 200 tisících ujetých mil…ale na to se už podívejte na video výše.

Za týden od vydání má video více než 15 miliónů zhlédnutí. Jedná se tedy o jedno z těch úspěšnějších videí. Nicméně tomu nejúspěšnějšímu s názvem „The Force“, kde hlavní postavou je malý Darth Vader, se nevyrovná:

Milovník knížek, počítačových her a anime. Kromě toho si myslí, že člověk by kromě ducha měl rozvíjet i své tělo. Proto se pravidelně věnuje běhání, posilování a několika dalším věcem. Na Objevit.cz vás pravidelně informuje o novinkách z IT.

Komentáře

Nahoru