Tisková zpráva: Nová reklamní kampaň TCL debutuje v 15 zemích Eurasie

Nová reklamní kampaň TCL debutuje v 15 zemích Eurasie

Peking 17. července (PROTEXT/PRNewswire) – Reklamní kampaň oslovuje klíčové trhy čínské státní iniciativy Jedna cesta, jeden pás

Zcela nová reklamní kampaň společnosti TCL byla zahájena 6. července 15 zemích světa včetně Ruska, Itálie a Francie. Je příkladem toho, jak čínská značka může zářit na světové scéně a jak otevřená čínská firma může dosáhnout oboustranného prospěchu a vytvořit partnerství v procesu globálního rozvoje.

15 zemí, ve kterých byly reklamy zveřejněny, patří k těm, které jsou většinou zaměřeny na iniciativu Jednoho pásu a jedné cesty, program čínské vlády na rozšíření hospodářských a obchodních vazeb v euroasijské oblasti, navíc na některé trhy, které jsou významnými přispěvateli ke globálnímu hospodářskému růstu. Jako jedna z předních firem v Číně využila společnost TCL své pokročilé výrobní technologie a silné průmyslové výrobní kompetence, aby podpořila zavedení vládní iniciativy a současně pomohla urychlit úsilí země přenést celý svůj výrobní sektor až k obecně akceptovaným mezinárodním standardům.

V roce 1999 založila společnost TCL své první zahraniční výrobní zařízení ve Vietnamu jako součást své globální strategie expanze. V současné době má společnost výrobní zařízení pro TV v Polsku, která obsluhují evropský trh; Mexiko obsluhuje Střední a Severní Ameriku a zařízení v Egyptě obsluhují Střední východ a africké trhy.

Společnost má 75 000 zaměstnanců, 23 center výzkumu a vývoje a 21 celosvětových výrobních středisek a zřídila prodejní kanceláře ve více než 80 zemích a regionech, které pokrývají více než 160 zemí a regionů. V roce 2016 dosáhly výnosy částky 106,5 miliard yuanů, přičemž 50 % příjmů pocházelo z Číny. Celosvětové dodávky televizorů společnosti TCL přesáhly 20 milionů kusů za rok, mezi světovými výrobci televizních přijímačů jsou její dodávky třetí největší na světě. Společnost TCL se stala nejrychleji rostoucí televizní značkou v Severní Americe, což je pro výrobce klíčový trh, a to třetím rokem za sebou. V prvním čtvrtletí roku 2017 společnost TCL předběhla výrobce LG, aby se stala třetím největším výrobcem televizí v Severní Americe s tržním podílem 13 %.

S cílem stát se globálním výrobcem inteligentních produktů a poskytovatelem internetových aplikačních služeb se společnost TCL zavázala podporovat iniciativu Jednoho pásu a jedné cesty (One Belt, One Road) a urychlit její zavedení na rozvíjejících se světových trzích tím, že usiluje o nové rozvojové příležitosti a využívá inovativní technologie, aby mohla lépe sloužit světovým spotřebitelům.

Zdroj, text/foto: protext.cz

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru