Noví virtuální operátoři – Tesco Mobile a Mobil

V lednu byla společnost Tesco Mobile zapsána do obchodního rejstříku, což už naznačovalo, že by se nový virtuální operátor, který už nějaký ten pátek operuje také v Británii, Irsku, Maďarsku a Slovensku, mohl dostat i k nám. A nakonec tak nejspíše skutečně stane. Tesco Mobile oznamuje vstup na český trh, jako virtuální operátor bude využívat síť Telefónicy O2. Ostatně právě O2 vlastní přesně polovinu podílu Tesco Mobile. 

Na trh má také zamířit brzy další konkurent – Mobil.cz, který má vzniknout za vzájemné spolupráce společností T-Mobile a Mafra.

Tesco Mobile – co nám (ne)přinese?

Firma slibuje, že chce výrazně posílit konkurenční prostředí a rozšířit stávající nabídku mobilních služeb. Zároveň má fungovat jako nezávislý virtuální operátor, který by snad konečně mohl zahýbat s cenami jako vstup Regiojetu do vlakové dopravy. Tesco Mobilu má naplno odstartovat ve druhém čtvrtletí 2013.

„Dnes jsme udělali klíčový krok na cestě s cílem poskytnout českým zákazníkům další z řady inovativních služeb, které znají ze zahraničních trhů, na nichž Tesco působí. Našli jsme partnera, který přijal náš pohled na to, jak vypadá kvalita a prvotřídní servis pro zákazníky,“ říká David Morris, generální ředitel společnosti Tesco v České republice. „Zákazníci znají Tesco a Tesco zná své zákazníky, například díky jedinečnému věrnostnímu programu Clubcard, který bude nedílnou součástí i této nové služby,“ pokračuje David Morris.

Tesco se u nás proslavilo jako průkopník internetového nakupování, kdy jako jedni z prvních nabídli zákazníkům možnost nákupu spotřebního zboží přes elektronický obchod itesco.cz.

Další nový virtuální operátor podle informací České tiskové kanceláře vznikne ve spolupráci firem T-Mobile a Mafra. Má se jmenovat Mobil.cz. Zatím však ještě není nic oficiální a oba subjekty zatím spolu pouze jednají o podmínkách možné spolupráce.

Jak se povede těmto novým průkopníkům na  trhu mobilní komunikace? Podaří se jim uspět? A nebo skončí jako Bleskmobile, který i přes velkohubá prohlášení nakonec a se z něj vyklubal pouze předprodejce služeb ve službách Telefónicy, kdy vše řídilo Telefónica a pouze marketing měl na starost vydavatel deníku Blesk.

Komentáře

Nahoru