Novinka Instagramu na Facebooku: chytré cílení kampaní na širší okruhy

Novinka Instagramu na Facebooku: chytré cílení kampaní na širší okruhy

Pokud jste se někdy potýkali s tím, že máte na Istagramu velkou základnu uživatelů, kteří vás sledují, ale nemohli jste na ně cílit reklamu, máme pro vás dobrou zprávu. Nově je na Facebooku možnost tyto účty lépe propojit s ohledem na získání širšího vhodného publika pro vaší kampaň. Pokud je tento nástroj využit správně, může být velmi účinný. Jak to tedy funguje a jaké to má výhody?

Cílení reklam na sociálních sítích je stále přesnější a rozsáhlejší. Facebook do svého business manageru nově přidal možnosti, jak získat publikum z Instagramových účtů. V oddílu Okruhy uživatelů, v nabídce Vytvořit vlastní okruh uživatelů, je nově na výběr Firemní Instagramový profil. Také jsou zde aktualizované možnosti pro Videa a Formuláře pro potenciální zákazníky, které nyní zahrnují i Instagram. Tyto dvě poslední možnosti byly původně pouze pro Facebook. Znamená to, že můžete vytvářet publikum z lidí, kteří viděli vaše video, nebo reagovali s vaší reklamou na Instagramu. Tím se rozšířil potenciál cílení reklam.

 

Screen Shot 2017-08-27 at 4.15.23 PM 1

 

Po rozkliknutí jedné z možností si jednoduše vyberete Instagramový profil, který chcete použít. Také je možné si zvolit období, ve kterém se interakce uživatele odehrála. Jelikož se jedná o novinku, lze to uskutečnit pouze zpět do června 2017.

 

Další pozitivní zpráva je, že se v jednom okruhu dá sloučit více těchto profilů či interakcí, připadně je mezi sebou vylučovat. Můžete si například vybrat, že budete reklamu cílit na uživatele, kteří sledovali vaše video z 50%, ale ne na ty, kteří vás kontaktovali, protože to značí zájem. Toto je v módech Zahrnout další a Vyloučit. Zde si dle této logiky nastavíte cílení přesně, jak potřebujete.

 

Využití okruhu uživatelů z business profilu na Instagramu je velmi výhodná pro klienty, kteří intenzivně užívají Instagram oproti Facebooku. Zde si vyberete Instagramový profil a zobrazí se vám nabídka z 5 možností. Opět zde můžete vyplnit časové období, ve kterém došlo k interakci, ač opět zpětně pouze k červnu 2017.

 

Screen Shot 2017-08-27 at 4.12.36 PM

 

Tímto je znovu posunutá hranice pro využívání dat, cílení a získávání publika mezi uživateli. Do této doby bylo problémem, že si klient vybudoval silný Instagram, ale nemohl z něj využít data tak, jak by to šlo na samotném Facebooku. Teď jsou si obě sociální sítě zas o něco blíže.

 

Zdroje: adespresso.com, jonloomer.com

Ráda objevuje svět kolem sebe. Cestuje, vzdělává se a potkává zajímavé lidi z celého světa. Věří, že v každém dřímá nějaký poklad, který lze nalézt. V životě si již sama vyzkoušela leccos a viděla i prožila věci, kterým lze často těžko uvěřit. Je plná života a miluje, když ho může předávat ostatním.

Komentáře

Nahoru