Nový nástroj od Google Adwords pro vytváření reportů

Nový nástroj od Google Adwords pro vytváření reportů

Společnost Google nedávno obohatila službu Adwords o nový nástroj, jenž má uživatelům a především inzerentům zjednodušit vytváření přehledů PPC kampaní. Na novinku se více podívala agentura LCG New Media.

Nový nástroj je zatím pouze v beta verzi a bude určitě dále vylepšován. Již nyní je ale jasné, že se jedná o velkého pomocníka, který inzerentům ulehčí práci s vytvářením reportů. Nástroj se integruje přímo do Google Sheets jako bezplatný doplněk a umožňuje inzerentům vytvářet přehledy založené na datech AdWords z jednoho nebo více účtů (pokud se přihlásíte pomocí MCC účtu).

Po jeho integraci mohou inzerenti přizpůsobit přehledy výběrem sloupců, které chtějí do reportu zahrnout, což jim umožňuje zobrazovat pouze ty údaje, které jsou pro ně důležité. Filtry AdWords lze využít k zúžení rozsahu údajů přehledů. Po vyplnění více než jednoho přehledu může nástroj zobrazit přehled všech již vytvořených reportů.

Na následujících obrázcích naleznete několik příkladů uživatelského rozhraní:

Nový_nástroj_1

Nový_nástroj_2

Jelikož je nástroj připojen ke službě AdWords, lze aktualizovat stávající přehledy nejnovějšími daty. Pokud tedy inzerent vytváří každý měsíc přehledy s použitím stejných datových segmentů, může jednoduše duplikovat report z minulého měsíce a aktualizovat jej pomocí nejčerstvějších dat.

Přehledy lze také jednoduše sdílet s ostatními uživateli pomocí stávajících funkcí Google Sheets.

Štítky: , ,

Zajímá se o psychologii, filozofii a online marketing. Studuje na vysoké škole marketingovou komunikaci. Nyní působí jako Trainee Online marketigu ve společnosti Seznam.cz. Ve volném čase spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru