Nový nástroj pro reklamu: AdSense Direct

Google představil nový reklamní nástroj AdSense Direct. Ten umožňuje vydavatelům (tedy lidem zobrazujícím na svém webu reklamy) řídit přímo prodávané reklamy za pomocí jejich AdSense účtu.

AdSense Direct se stane přímou konkurencí službám jako iSocket nebo BuySellAds, které usnadňují přímý prodej reklamy menším vydavatelům. Je to rovněž první krok Googlu v této oblasti. AdSense byl totiž vždy o tom, že se reklamy zobrazovaly na daném místě na základě obsahu webu a informací o tom, o co se konkrétní uživatel zajímá. A AdSense Direct najednou funguje jinak.

S AdSense Direct můžete prodat konkrétní reklamní místo z vašeho webu inzerentovi, se kterým již máte přímý kontakt.

Jak AdSense Direct funguje?

  • Dohodnete se přímo s nějakým inzerentem.
  • Zadáte informace do svého AdSense účtu.
  • Získáte odkaz, který zašlete inzerentovi.
  • Inzerent se přihlásí, nahraje svůj kreativní inzerát, schválí podmínky, které jste si určili a zaplatí pomocí Google Wallet.

Během časového období, které jste si určili, se pak na vybraném místě zobrazuje daná reklama. Po uplynutí časového limitu ji nahradí klasické AdSense reklamy.

Google navíc získá pouze 15 % z výnosů.

adsense-direct

Na webu se zobrazuje určitá reklama.

Celé to však má jeden velký háček. AdSense Direct je v současné době dostupný jen v USA. Pravděpodobně je však jen otázkou času, kdy se rozšíří i dále.

Zdroje: Tech Crunch, Google, obrázek: blogger-hints-and-tips

Komentáře

Nahoru