O začátcích About you: z vrcholu na dno během měsíce

O začátcích About you: z vrcholu na dno během měsíce

About you… Minula vás tato masivní reklamní kampaň? Ano, i to se mohlo, ale to jste museli být naprostí asociálové, kteří nejsou v žádném mainstreamovém seznamu cílových skupin. A proč o tom zase píše, když už se e-shop v módou konečně spustil a uvodní kampaň konečně skončila? Nepíšeme o tom proto, že bysme dostali horentní sumy za propagaci. Onen e-shop totiž nefunguje tak, jak by měl a své zákazníky, kteří se lapili do sítě plošného marketingu, nechává nespokojené. Objednávku neodešlou ani za 3 týdny, cukají se při vrácení peněz a zboží nemají na skladě…

Jejich reklamy se objevovaly na všech možných místech. Billboardy, bumber videa na YouTube, reklamy na YouTube, na Instagramu, na Facebooku. Stále můžete uplatnit slevový kód na objednávku, který je uvedený na billboardech po celé Praze.

Výhoda e-shopu před těmi nynějšími, má spočívat v tom, že si do filtru zadáte své míry, váhu, styl oblékání a výsledky produktů budou přesně odpovídat vaší individualitě. Jenže About You je nafouklá bublina, která pravděpodobně utratila svůj budget za masivní reklamu, a pak už nezbyly finance na podporu a zákaznický servis. Nicméně v Německu, kde e-shop vznikl, vše funguje dokonale, proč tedy v Česku ne? Doufejme, že tyto mouchy potřebují k vychytání jen čas.

K chodi e-shopu se na svém facebookovém profilu vyjádřil například Mário Roženský.

…Je to krásná ukázka toho, jaký je dnes focus na marketing a na to, dostat něco k zákazníkovi. Co se děje pak už je jedno, důležitý je ten traffic a conversions v GA. To že je pak půlka těch konverzí zamítnuta, to už (povětšinou) špatně nastavené GA neukáží, takže pohoda.

Jako další se k About you vyjadřuje Zuzeta:

Vyvrcholením byl gigantický event pro 300 nejvlivnějších osobností českých sociálních sítí, které se nijak netajily tím, že za účast dostaly štědře zaplaceno. 

Podle přesných instrukcí hashtag #aboutyoucz zaplavil Instagram, ve stejný okamžik během livestreamu ti nejzásadnější influenceři, včetně Leoše Mareše, poslali prostřednictvím funkce Swipe up tisícovky followerů přímo na stránky eshopu. Během toho všeho jeden ze zakladatelů About You, Tarek Müller, hrdě řečnil na pódiu o tom, že gigantickou investici do marketingu budou mít do konce roku zpět, protože přináší personalizovanou platformu a inspirativní osobní přístup. 

Haha. 

A potom začalo About You, které v Německu vzniklo jako dceřiná společnost skupiny OTTO, žít vlastním životem a ukázalo se, že investice do samotného produktu a zákaznické podpory by se byla vyplatila víc. 

Dle očekávání lidé objednávali. A oproti očekávání zboží nedorazilo. Mnohdy až do teď. 

V sobotu About You konečně přišlo na způsob, jak se s komplikovanou situací vypořádat – na stránce vypnulo možnost hodnotit a přidávat příspěvky. 

Protože o zákazníka jde téhle firmě až v poslední řadě.

Štítky:

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru