Obchodní řetězec Makro mění název

Obchodní řetězec Makro mění název

Řetězec samoobslužných obchodních domů Makro Cash & Carry mění svůj název. Makro už v České republice působí přes sedmnáct let a nyní se vedení rozhodlo změnit název z aktuálního Cash & Carry („Zaplať a Jdi“) na You & Makro („Vy a Marko“).

Pro změnu se vedení společnosti rozhodlo údajně kvůli ekonomické krizi, díky které jejich tradiční zákazníci ztratili kupní sílu a v Makru přestali nakupovat.

Nový název má značit individuálnější formu péče o klienty, má za cíl získat ztracené zákazníky zpět a přilákat více lidí.

Foto: www.kariera.com.pl

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru