Obrat české společnosti ACOMWARE vyrostl meziročně o 78 % na 145,3 milionů korun

V loňském roce česká e-commerce společnost ACOMWARE dosáhla zajímavého obratu. Zatímco doposud společnost dokázala každý rok růst mezi 30 až 50 procenty, ten loňský byl skutečně výjimečný, co se obratu týká. Příjmy ACOMWARE se zvýšily o 78 procent na 145,3 milionů korun.

ACOMWARE, jehož CEO je Jan Penkala, má momentálně konzultační tým se 70 specialisty na e-commerce, kteří obsluhují na 400 zákazníků z řad e-shopů, retailových a výrobních firem. V letošním roce ACOMWARE nepolevuje a plánuje zvýšit příjmy o další desítky procent.

„Rádi bychom rostli o dalších zhruba 30 %. Budeme nadále zkvalitňovat nejen naše klíčové služby, které zahrnují e-mailový a výkonnostní marketing, ale také rozšiřovat naši specializaci,“ říká Jan Penkala. „Pokud jde o pomoc s expanzí, spouštíme například vzdělávací akademii ve spolupráci s českým Googlem a Asociací pro elektronickou komerci.“

Společnost se chce dále rozvíjet na poli eventových a marketingových aktivit, přičemž specialisté ACOMWARE loni vystoupili na více než 50 tuzemských konferencích. Dokonce firma zorganizovala desítky vlastních akcí.

„Naši klienti mohli navštívit desítky našich akcí včetně úspěšného diskusního cyklu Eshopista, který představuje zajímavé osobnosti tuzemské e-commerce. Na podzim jsme uspořádali vůbec největší českou konferenci o e-mailovém marketingu Emailing 2020, kterou navštívilo více než 200 specialistů,“ dodává Jan Penkala.

Acomware_2016_vysledky

Zdroj: ACOMWARE

Štítky: ,

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru