OBRAZEM: Jak by vypadala loga známých firem, kdyby opravdu vystihovala jejich produkty?

Italský produktový designér Marco Schembri, se rozhodl, že pozmění základní loga známých společností a ukáže, jak by vypadaly, kdyby skutečně vystihovaly produkty, které dané společnosti nabízí. Absolut vodku uvidíte, jak kdybyste měli 2 promile, logo McDonald’s trochu přibralo a logo společnosti Gillette Marco Schembri rozkrojil. :-)

1. McDonald’s

 

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-15__880

2. Gillette

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-17__880

3. Durex

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-13__880

4. Nutella

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-19__880

5. Nestlé

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-12__880

6. Starbucks

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri__880

7. Absolutlogos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-14__880

8. Braun

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-11__880

9. Zippo

logos-affected-by-their-products-funny-rebranding-marco-schembri-18__880

Zdroj/foto: boredpanda

Zajímá se o Internet, optimalizaci webů a nové trendy v oblasti IT. Má ráda cestování, Skotsko, dobrou hudbu a své Donské sphynxe, kteří jí při psaní často dělají společnost. Stále hledá nové výzvy a každý den se probouzí s úsměvem, protože vždy může být líp, ale i hůř. Ráda Vám zprostředkuje informace, které Vás budou zajímat a bavit.

Komentáře

Nahoru