Dnes vyšlo 1 článků

Od online tržiště k výuce angličtiny

Od online tržiště k výuce angličtiny

Václav Liška, spoluzakladatel Aukra, rozjel nový projekt Kideo. Ten pomocí interaktivní vzdělávací metody cílí především na děti od čtyř do dvanácti let.

Praha, 25. července – Projekt Kideo orientovaný na online výuku angličtiny byl oficiálně spuštěn v květnu 2018. Stojí za ním česko-americký tým ve složení Václav Liška, Kamil Kavečka, Pavel Vanča a Sarah Lopez. Cíle projektu nejsou malé – do pěti let se stát lídrem v online výuce angličtiny v Evropě a dominantním globálním hráčem.

Statisícové investice do milionového projektu?

„Investice byly v řádu statisíců korun s předpokladem, že postupně vytvoříme firmu s hodnotou v řádu minimálně desítek milionů korun. Projektu hodně věříme. Naši online učitelé jsou aprobovaní američtí pedagogové, kteří učí angličtinu stejným přirozeným způsobem, jakým se děti učí mateřskému jazyku,“ vysvětluje Václav Liška.

V hodinách se využívá obrázků, mimiky, gest a dalších názorných příkladů. Lekce jsou postaveny tak, aby podporovaly a rozvíjely vnitřní motivaci. Děti tak podle Lišky napodobují a opakují, co lektor dělá a říká, a učí se tak významům slov přirozenou formou, bez jejich překládání.  „Děti již v útlém věku používají počítač, tablet – je proto pro ně jednodušší učit se anglicky tímto online způsobem,“ dodává Liška.

Spolupráce s poradcem Stevea Jobse

Projekt Kideo začal vznikat na konci roku 2017 a při jeho tvorbě se vycházelo z obdobných úspěšných výukových online platforem jak v Evropě, tak například i v Číně. „Čína je miliardový trh a touha Číňanů naučit své děti anglicky je obrovská. Proto zde vzniklo mnoho online a video kurzů, kterých využívají desítky milionů zákazníků. Pro nás to znamenalo mnoho zajímavých inspiračních zdrojů,“ informuje Kamil Kavečka.

A čím hlavním se Kideo odlišuje od konkurence? Na tvorbě interaktivních vzdělávacích materiálů se podílí Michael Carter, světová autorita v oblasti vzdělávacích technologií a bývalý poradce Stevea Jobse. „Mít v týmu člověka Carterova formátu je pro nás velkou výhodou. Jeho programy se řídí mnoho špičkových globálních firem, které investují do vzdělávání svých pracovníků, protože vědí, že se jim tato investice vrátí. A stejně k tomu přistupujeme i my – věříme, že se investice vrátí jak nám, tak i našim klientům,“ dodává Václav Liška.

Zdroj, text/foto: kideo.cz

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru