Online propagace – 3 možnosti, které nesmíte opomíjet

Máte eshop? Pokud ano, je více než jasné, že hlavním směrem v propagaci bude online svět. Tedy internet. Jste v tomto ohledu nováčci a nevíte přesně, kudy se vydat? Pomůžeme vám a poradíme směr, který bude tím nejlepším. Nejprve začneme na sociálních sítích, kde jasně dominuje správa reklamy na Facebooku. Zde už nemusíte propagovat jenom v rámci svých skupin. Daný příspěvek lze poslat dále do světa. Když k tomu přidáte i možnost klasické reklamy, stejně jako bohatých možností cílení, získáte poměrně mnoho nových zákazníků.

PPC reklama je základ

Co je další možnost v oblasti propagace? Je to PPC reklama. Tu můžeme rozdělit jak na variantu kontextovou tak variantu spojenou s vyhledáváním různých frází. Obojí nabídne vyhledávaná a efektivní reklama na Google. V České republice ale mohou přijít v potaz ještě další systémy, a to Sklik a Etarget. Pokud se podíváme na hlavní pozitiva této cesty, patří sem:

  • Dobrá možnost cílení na konkrétní fráze
  • Snadné nastavení ceny za klik
  • Bohaté možnosti tvorby inzerátů

A jak taková reklama vypadá v praxi? Pokud ve vyhledávači začne hledat konkrétní produkt, může se zobrazit váš inzerát. Po kliknutí člověk přejde na detail produktu na vašem webu. Za daný přechod zaplatíte určitou sumu, a to do vašeho maximálního limitu.

keyboard-621830_1280

Online propagace je dnes důležitá. Zdroj: Pixabay

Získejte i další zákazníky z vyhledávačů

Z vyhledávače však mohou konkrétní lidé chodit i přímo. A to nikoliv skrz reklamy, ale konkrétní nalezené výsledky. Zde je třeba mít kvalitní SEO. Tedy optimalizaci, která může dopomoci k tomu, aby se konkrétní eshop dostal nejenom na první stránky, ale i první pozice. Tato cesta je sice spojena s prvotní investicí, ale následně už daní návštěvníci mohou chodit zcela zdarma. Dobrá volba hlavně z dlouhodobého hlediska, jelikož právě optimalizace pro vyhledávače je možné označit spíše jako běh na delší trať. Pokud je dělána správně, tak funguje velmi dobře.

Komentáře

Nahoru