Partnerství Facebooku a Shutterstock: 25 milionů fotografií zdarma

Partnerství Facebooku a Shutterstock: 25 milionů fotografií zdarma

Všichni známe to rčení, že „jeden obrázek vydá za tisíc slov“ a všichni víme, že vizuální obsah je pro lidi mnohem působivější než čistý text. Jenže kde pořád ty obrázky brát, aby nám za jejich využívání nehrozil žádný trest?

Facebook a Shutterstock oznámili partnerství, v rámci nějž budou mít inzerenti přístup k více než 25 milionům fotografií zdarma. To je pro všechny, kdo dosud jen těžce hledali obrázky pro svou reklamu, velmi dobrá zpráva. Najít totiž na internetu obrázek, jehož práva by nás nijak neomezovala, může být drahé, stresující a jednoduše děsivé.

final_facebook_ad

Pokud si uvědomíte, že fotky na Facebooku generují o 53% více „liků“ o 104% více komentářů a o 84% více kliknutí než normální příspěvek, je to ještě více vzrušující novinka.

„Vysoce kvalitní poutavé fotografie často zvýší dosah reklam, a to zejména těch zobrazených na Hlavní stránce. Nyní bude díky naší spolupráci s Shutterstock pro podniky jednoduší integrovat překrásné fotografie do jejich reklam na Facebooku,“ uvedl Facebook.

Jak to funguje?

Obrázky ze Shutterstock jsou komerčně licencované a k použití zdarma pro všechny reklamní formáty na Facebooku. Jinými slovy inzerenti na Facebooku budou moci dostupné fotografie začlenit do své reklamy bez jakýchkoliv nákladů. A protože jsou tyto fotky dostupné prostřednictvím API rozhraní Shutterstoku a vyhledávání, je snadné je najít přímo pomocí nástroje pro vytváření reklam, který je na Facebooku. Zní to tak jednoduše, ne?

Podle Facebooku se tato nová funkce objeví v několika příštích týdnech, takže to nepřestávejte sledovat.

Screen_Shot_2013-08-23_at_14.59.25

Více snímků a testování.

Facebook také usnadňuje uživatelům nahrávání snímků. Pomocí nového uploaderu obrázků je možné nahrávat více než jeden snímek najednou (až šest snímků) – včetně vlastních fotografií, obrázků z předchozích reklam a profesionálních fotek z Shutterstock. Podle Facebooku to znamená, že uživatelé teď budou mít možnost lépe porovnávat a testovat, jak budou v jejich reklamách vypadat různé snímky. To je důležité, protože různé obrázky v kombinaci se stejným textem mohou určit, zda se bude jednat o úspěch nebo propadák.

screenSHot

A ještě něco… Aktualizace aplikace Pages Manager.

V neposlední řadě Facebook také aktualizoval svou aplikaci pro Android a iOS Pages Manager. Kromě běžných oprav chyb i tady přibyla možnost vkládat více obrázků najednou. Z mobilní aplikace je nyní i možné upravovat práva existujících správců nebo přidávat nové správce. Uživatelé Androidu mohou označit uživatele v komentářích a v iOS zase přibyla funkce vytvářet nové stránky a události.

page-manager-app

Zdroje: Blog HubSpot, TechCrunch

Komentáře

Nahoru