Pavlína Louženská – specialistka na módní marketing

Pavlína Louženská je bývalá marketingová ředitelka digitální agentury H1.cz, současně nepřehlédnutelná organizátorka Copycampu a také nedávné konference spojující technologii a módu #fashiontechcz. Je matkou moderní módy a módního marketingu.

pavlina louzenska 2

Pavlína Louženská bude nyní zdobit ZOOT

Pavlína a móda

Módou se Pavlína zabývá takřka denně. Je to nejen její koníček, ale také její práce. Sama uvádí, že za módní časopisy utrácí tisíce korun, dokonce více než za boty. Jejím snem je být jako Angela Ahrendts a Jenna Lyons v jednom. Opustila digitální agenturu H1.cz, kde působila jako marketingová ředitelka, a nastoupila do společnosti ZOOT. Svou prací chce změnit ideu o tom, co je nakupovat módu online.

Pavlína studovala literaturu, díky níž se naučila vyprávět příběhy. Nicméně jako ryba ve vodě je v marketingu, kde může své příběhy realizovat, vyprávět a také měnit.

 „Vždy budu vděčná Davidovi Špinarovi, protože mi dal šanci v Hájedničce začít a zazářit. Čtyři roky v agentuře mě naučily spoustu věcí, a to nejen v marketingu, ale také o sobě,“ prozradila Pavlína.

zoot

Pavlína chce změnit představu o tom, co je nakupování módy online

Více žen do technologií

Na loňském ShopRoku na podiu zazářily jen 4 % žen, na prvním Webexpo pouze 1,6 % a na Marketing Festivalu bylo z odborníků pouhých 18 % slečen. Výzkum z roku 2006 ukazuje, že v technologiích pracuje pouze 29 % žen, přičemž programátorek je pouze 12 %. Pavlína by uvítala více holek v oboru, ať už ve vedoucím postavení, na podiích technologických setkání nebo v médiích.

Na Facebooku je skupina #HolkyzMarketingu, která seskupuje dívky s ambicemi a talentem. A Pavlína těmto dívkám přeje jen to nejlepší v kariérním růstu:

„Přála bych si, aby tyto dívky potkaly muže, na které jsem měla štěstí i já. Byli mi oporou, mentory a také rytíři, když se mi nedařilo. Díky nim dnes nemusím učit angličtinu v Brně.“

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská na FashionTech

Pavlína opustila H1.cz

„Uzavíráme období hravé komunikace, která naší značce dlouhé roky slušela. Nyní se budeme soustředit na odborněji zaměřený marketing. Vedle vlastních bohatých zkušeností chceme ve své prezentaci zužitkovat také nové know-how, které proudí z naší globální skupiny,“ uvedl ředitel H1.cz Filip Kahoun.

pavlina louzenska

Pavlína Louženská módní marketing miluje

Zdroj: JustIt / Mediar

Komentáře

Nahoru