Pět způsobů, jak díky Pinterestu přilákat nové zákazníky

Pět způsobů, jak díky Pinterestu přilákat nové zákazníky

Ať už jej milujete či nenávidíte, Pinterest tu je a bude. Od jeho zrození marketéři po celém světě berou jeho možnosti jako výzvu a bohužel často selhávají: ať už z nedostatku času nebo neschopnosti implementovat novou strategii, která se hodí pro tuto specifickou sociální síť.

A je to škoda.

Pinterest má základnu, čítající 70 milionů uživatelů a jedná se o nejrychleji rostoucí sociální síť, sílu, kterou zkrátka již nelze jen tak přehlížet. Sociální síť, která poskytuje bohatý vizuální materiál, je tajnou zbraní chytrých marketérů.

Jak tedy využít Pinterest k nalákání a zaujetí nových zákazníků?

1. Propagace

Pinujte propagační materiály a odměňujte toho, kdo vás nyní na Pinterestu sleduje. Může se jednat o specifickou propagaci pro Pinterest nebo i jinou sociální síť, kterou chcete křížově propagovat. Velmi populární formou propagace je systém „Pin It to Win It“ (Pinuj to – Vyhraj to), z něhož čerpá již celá řada společností a značek.

Pět způsobů, jak získat nové zákazníky na Pinterestu.

Propagace stylem Pin It to Win It

Předtím, než na Pinterest umístíte nějakou formu své propagace, zvažte tyto faktory: roční dobu (upravte propagační materiály tak, aby odpovídaly konkrétnímu období) a nejoblíbenější a nejsdílenější obsah vašich fanoušků.

2. Příběhy spokojených zákazníků

Pinterest je skvělou platformou pro sdílení příběhů vašich spokojených zákazníků. Doporučení, která můžete pinovat z vaší webové stránky nebo třeba Yelpu, umožní potenciálním zákazníkům nahlédnout trochu do zákulisí vašeho byznysu.

Doporučení třetí strany navíc zvyšuje vaši důvěryhodnost a buduje dobré jméno značky. Zřiďte si speciální nástěnku pouze pro doporučení a příběhy vašich spokojených klientů.

3. Propojte Pinterest a Facebook Timeline

Křížová propagace je v práci na více sociálních sítích klíčová. Integrujte Pinterest na vaši stránku na Facebooku. Vaši fanoušci na Facebooku pak budou mít snadný přístup a možnost interakce s vašimi piny, aniž by museli Facebook opustit.

Pět tipů, jak díky Pinterestu získat nové zákazníky

Propojení Pinterestu a dalších sociálních sítí usnadní přístup fanoušků k vašemu obsahu

Pro tuto vychytávku existuje několik aplikací, využijte třeba Woobox.

4. Pinujte videa, tutoriály a webináře

Jedním z nejvhodnějších způsobů, jak své fanoušky a budoucí zákazníky seznámit s tím, co děláte, je video. Vaše videa by měla být osobitá, jedinečná a zábavná. Video lze využít i jako tutoriál, kterým své zákazníky poučíte, jak používat váš produkt, specifický nástroj nebo jak zrealizovat váš poslední recept.

Konzumenti jsou nastaveni velmi vizuálně a dychtí po tom, aby si mohli svou oblíbenou značku spojit s konkrétní tváří. Kontakt prostřednictvím videa je v dnešním světě velmi důležitý.

5. Feedback Fórum

Na žádosti o feedback od vašich zákazníků je něco kouzelného. Nevyžádaný feedback je obvykle spíše negativní a neudělá vám dobrou reklamu, místo čekání na odezvu tedy rovnou zřiďte zvláštní fórum, kde vaši zákazníci mohou sdílet své zkušenosti, postřehy a myšlenky.

Je to skvělý způsob, jak analyzovat vnímání trhu a podle připomínek vašich zákazníků dále upravit produkt. Navíc tímto způsobem potěšíte i své stávající zákazníky, kteří budou mít dobrý pocit z toho, že nasloucháte jejich přáním a potřebám a snažíte se s nimi komunikovat.

Využíváte ve svém podnikání přednosti Pinterestu? A pokud ne, necítíte, že je nejvyšší čas začít?

Zdroj:

 http://wearesocialmedia.gr/5-ways-to-use-pinterest-to-attract-and-engage-consumers/

Zdroj obrázků:

http://wearesocialmedia.gr/5-ways-to-use-pinterest-to-attract-and-engage-consumers/

Komentáře

Nahoru