Petr Brich řídí marketing firmy Deloitte
V čele marketingového týmu poradenské a auditorské společnosti Deloitte Česká republika nově stojí Petr Brich, který doposud působil v oddělení poradenství pro finanční instituce téže společnosti.
Před Petrem Brichem na této pozici pracovala Eva Usai Blumentalová, která nyní působí jako ředitelka pro brand a PR. V její kompetenci bude propagace společnosti navenek a vztah s médii, posilování značky a CSR. Dále tým posílil Jan Vyšehradský, který má na starosti interní komunikaci.
Společnost si od personálních změn slibuje větší zaměření na strategický marketing v rámci nové firemní strategie, podporu a propagaci byznysu a zvýšení komunikace dovnitř společnosti.
„Aktivity jsou součástí nové strategie, kterou momentálně prezentovat nebudeme,“ odmítla být firma konkrétnější.
Petr Brich nastoupil do Deloitte v roce 2005, přičemž před tímto rokem pracoval na vedoucích manažerských pozicích v bankovní sféře (BAWAG Bank, HVB Bank). Eva Blumentalová přešla do Deloitte v roce 2008 z bankovní sféry (ČSOB, Živnostenská banka a Citibank). A Jan Vyšehradský pracoval v týmu digitální komunikace a interního řízení České spořitelny a také se věnoval interní a digitální komunikaci v tehdejší GE Money Bank a v ČSOB.
Komentáře