Petr Macháček: V rámci služby Alibi na míru nekonstruujeme lži

Pro své klienty je schopen zařídit neprůstřelné alibi. Odloudit jejich partnerům milence a milenky. Jak sám říká, jeho agentura pracuje spíše pro dobro věci. Většinou pomáhá vztahy spíše zachraňovat, než rozvracet. A to už po několik let.

Ahoj Petře, vrhnul ses do docela kontroverzního podnikání. Jak tě vlastně napadlo, že budeš mít agenturu, která bude zachraňovat a rozvracet vztahy?

Cca před 15 lety, jsem na internetu zaregistroval článek o podobné agentuře ve Francii. Přišlo mi to jako dobrý nápad, ale nevěnoval jsem tomu pozornost, měl jsem celkem slušně fungující práci. V roce 2011 jsem se rozhodl se svou stávající činností seknout a přemýšlel jsem, co dál. Opět „shodou okolností“ vyšel PR, tuším, že o německé agentuře tohoto typu. To byl startovací moment pustit se do toho.

Je Alibinamiru.cz jedinou agenturou podobného druhu u nás? A co ve světě, tam již něco podobného funguje?

U nás a na Slovensku jsme jediní. Ve světě (západním) je to běžný byznys, nad kterým se již nikdo nepozastavuje.

alibi

Dokonalé Alibi je u nás jen jedno

Tvá agentura nabízí klientům pestrou škálu skutečně netradičních služeb s vcelku dosti vypovídajícími názvy. Mě asi nejvíce zaujala služba Přítel na telefonu a pak samozřejmě Alibi na míru a Rozvraceč. Mohl bys prosím tyto tři služby blíže představit?

Přítel na tel. – služba využívaná např. v situaci, kdy se potřebuje někdo dostat odněkud, kde si nepřeje být. Zároveň tato služba koreluje i s tvorbou alibi, kdy klient jede např. na víkend s milenkou, milencem a potřebuje být po dobu pobytu krytý.

Alibi na míru je široké spektrum činností, které se zabývají pouze tvorbou alibi, od grafických prací až po naše aktéry, kteří sehrají v terénu roli, jaká je potřeba.

Rozvraceč je kapitola sama pro sebe. V agentuře je v tuto chvíli již tým lidí, kteří řeší jenom realizace této služby, díky obrovské poptávce. Koncepce služby je jednoduchá – rozbít vztah, který je z pohledu klienta vnímán jako nežádoucí. V drtivé většině případů se jedná o odhalený milenecký poměr, který si klient přeje zničit v zájmu zachování manželství, rodiny atd.

Jaké další „služby“ poskytujete klientům a o které z nich největší zájem?

Všechny služby jsou popsány na našem webu. Největší zájem je o tvorbu alibi, Rozvraceče a test věrnosti.

Nestává se například, že když si klient objedná například „test věrnosti“, tak že se jeho vztah stejně nebo dříve rozpadne? Přece jenom důvěra je základ každého vztahu a pokud tomu druhému nevěřím, tak nám to asi spolu moc dlouho nevydrží…

Na toto nedokážu odpovědět. Nemáme zpětnou vazbu od klientů, jejichž vztah prošel testem věrnosti.

Jak vlastně takový test věrnosti vypadá?

Klient si zvolí formu testu: po telefonu, formou chatu soc.sítí, nebo živou formu. Sdělí nám co nejvíce informací o zájmové osobě, aby naše aktérka mohla navodit dojem osudového seznámení a následně se rozjíždí samotná realizace. Představit si konkrétní kroky, by nemělo být těžké :-)

Co služba Stalkinghelp – jak vypadá takové „odvrácení stalkera“?

Tato služba je využívána minimálně. Měli jsme několik realizací a vždy se jednalo o bývalé, zhrzené partnery. Cílem bylo odlákat jeho, její pozornost jinam – k novému objektu zájmu. S vyloženě psychicky narušeným jedincem jsme se nesetkali. Vzhledem k nízkému zájmu o tuto službu zvažuju její konec.

Hrozí třeba tvé agentuře nějaké trestně-právní odpovědnost? Může vás někdo žalovat ve chvíli, kdy zjistí, že jste na něj ušili boudu? A propo – může se vůbec oběť dozvědět, že si na ni někdo najal profesionálního svůdce?

Počátek všeho byla právní expertýza, jak provozovat tuto činnost na našem území a v mezích zákona, tudíž já se domnívám, že nehrozí. Může nás žalovat kdokoli, ale troufám si říci, že to je tak jediné, co může udělat.

Při tvorbě alibi je klient upozorněn, že vše, co od nás obdrží, může použít pouze pro soukromé účely.  Pokud to nedodrží, riskuje spíš problém sám klient, než agentura. Ohledně Rozvraceče je to podobné. Nekonstruujeme lži, pokud je někdo kompromitován s cílem rozbití vztahu, tak jen skrze jeho vlastní chování. Nekonfrontujeme nikoho skrze činy, které se nestaly. Jinak řečeno – zahodíme peněženku se 100.000,- pokud ji někdo sebere a vrátí, nezmůžeme nic, pokud ji zasune do kapsy a zmizí – bude následně se svým jednáním konfrontován.

Proč podle tebe vůbec existuje poptávka po podobných službách? Může za to dnešní uspěchaná doba? Proč si myslíš, že lidé dnes tak podvádí a jsou tak často podváděni? Anebo tomu tak bylo vždy?

Máte v článku opravdu takový prostor, abych se košatě vyjádřil k tomuto tématu? :-) :-)

Máme :-). Směle do toho…

Myslím, že faktorů je strašně moc. Svádět cokoli na uspěchanost doby mně přijde nesmysl. Dobu tvoří lidé v ní žijící. Jaké hodnoty tvoří dnešní dobu? Peníze, honba za mamonem a sex. Lidé spolu přestali komunikovat. Žije se prostřednictvím soc. sítí. Všichni všechno sdílí, každej zvrací své názory na Facebooku, ale aby se sešla společnost „ u piva“ a provozovala reálný život – postupně mizí. Navíc mediální masáž o světovém dění lidské psychice taky moc neprospívá, tím spíš, že vymizela individualita, schopnost tvořit si vlastní úsudek a lidstvo celkově se chová spíš jako stádo. Myslím, že tohle jsou všechno faktory, které mají vliv na krach vztahů a poptávku po našich službách.

2312563-img-petr-machacek-alibi-na-miru-rozhovor

„Dobu tvoří lidé v ní žijící. Jaké hodnoty tvoří dnešní dobu? Peníze, honba za mamonem a sex.“

Myslíš, že mohou mít někteří lidé z určité společenské vrstvy větší sklony k nevěře a záletnictví? Pokud ano, co za tím podle tebe stojí? Jsou to vyšší nároky kladené na partnera, mohou za to média, která nás masírují? Co myslíš?

Nejsem schopen to generalizovat. Z pohledu agentury po třech letech existence je úplně jedno, zda je klient ze střední třídy, nebo z high society.

Vzhledem k tomu, že se kolem vztahů točí celý tvůj byznys, tak nám zkus prozradit, jaké důvody nejčastěji stojí za tím, že si někdo pořídí milence nebo milenku anebo proč si lidé objednávají test věrnosti či přítele na telefonu. Předpokládám, že vám k tomu každý klient sdělí i důvody, proč chce co :-) .

Typická modelová situace: muž ve věku 30-50 let, celkem úspěšný v práci, zodpovědný a s postojem k životu, že jeho role je zabezpečit a postarat se o rodinu po majetkové stránce. Samozřejmě hypotéka, manželka, dvě děti. Problém je, že při nasazení takového tempa nezbývá ( z pohledu manželky) dostatek času na trávení volných chvil. Žena – cítící se zanedbávaná, najde milence.

Test věrnosti si neobjednávají lidé, ale výhradně ženy :-) A proč? Aby si prověřily loajalitu svého protějšku. Buď proto, že již podobný problém byl a ony se chtějí ujistit, že je definitivně zažehnán, nebo mají např. před svatbou a chtějí vědět, zda je ten jejich ten pravý atd.

Jak se o vaší službě klienti vlastně dozvědí? Přece jenom si nedovedu představit, že někdo podobné služby hledá cíleně. Funguje zde něco jako šeptanda? Nebo jak se k vám dostávají zakázky?

Za tři roky vyšlo tolik článků, TV reportáží, rozhovorů do rádií apod., že jsme již možná v podvědomí lidí a v momentě problému, se jim naše agentura vybaví.

Myslím, že šeptanda nefunguje. Naši klienti si velmi střeží anonymitu, takže pochybuji o reklamě formou sdílení :-)

JUP5a1433_kytara1

Reklama pro takovou organizaci je trošku složitější

Jak Alibinamiru.cz vlastně klienti kontaktují – po telefonu, mailem? Předchází každé složitější zakázce třeba také osobní schůzka?

80% pouze emailem, skrze poptávkové formuláře. 10% zvedně telefon a poptají se na požadovanou službu. 10% si domluví osobní setkání.

Úkolem tvé agentury je nejenom obstarávat alibi, ale také odlákávat milence a milenky (ne)šťastně zadaných partnerů. Jak takový lov na nechtěného milence vypadá a kolik tak může stát?

Popisu lovu se pochopitelně a záměrně vyhnu. Sdělím jen tolik, že se to vždy děje přirozenou a v životě reálnou formou. Služba Rozvraceč se ve standardních případech pohybuje v rozpětí 30-60.000,-Kč. Záleží na věkové kategorii, jestli budeme navazovat vztah s mužem, nebo ženou, kolik informací máme od klienta k dispozici atd.

Jaká je úspěšnost vašich „agentů“? Podaří se vždy splnit „misi“ anebo je zde i vcelku vysoká pravděpodobnost, že se zkrátka záměr odloudit milence nepovede?

Úspěšnost v případě mužů – 90%, v případě žen cca 75%. Z toho plyne, že se to samozřejmě nepovede vždy. Nikoho nedonutíte k seznámení proti jeho vůli. Na druhou stranu dochází i k paradoxním situacím, kdy se mise povede, ale ten, kdo se má dozvědět o záletu osoby a dozví se to, je ochoten to tolerovat a odpustit. V takovém případě mise splněna, ale efekt očekávaný klientem se nedostavil. I na toto je klient před uzavřením objednávky upozorněn, že taková situace může nastat.

Klienti platí i za tyto neúspěchy anebo vaše agentura dostane zaplaceno až v případě úspěchu? Tedy – podnikatelské riziko nese agentura?

Veškeré služby se platí předem. Z předchozí stavařiny jsem vyškolen co se týče platební morálky českého národa. Kdykoliv jsem v minulosti udělal ústupek, služba „hořela“ a nebyl čas zabývat se platbou před realizací, nikdy se to nevyplatilo. Klient nezaplatil.

Službu ovlivňují faktory, se kterými není možné kupčit a 100% je ovlivnit. City, emoce atd. Další věc je to, že klient vidí vždy celou situaci subjektivně. Milenka je vždy ta mrcha, co má manžela jen pro prachy atd. Agentura neprovozuje charitativní činnost. Nasadíme aktéry, odvedeme práci, ale pokud je realita jiná, než ji klient vnímá, nebo objekt zájmu se prostě odmítá seznamovat a je 100% věrný, nic to nemění na faktu, že jsme odvedli práci, na zakázce se podíleli lidé a ti musí být zaplaceni.

Kolik těchto agentů pracuje pro agenturu Alibinamiru.cz? A kdo tyto lidi vybírá, kdo určí, zda tento člověk na to má či ne?

Databáze aktérů čítá cca 250 lidí ruzných věkových skupin, vzhledu, typu osobnosti a regionu ČR. Lidé se hlásí sami se zájmem o spolupráci. Dělí se posléze na ty, kteří mají na službu rozvraceč a ty, kteří budou využíváni jako aktéři na tvorbu alibi. Vybírají si je mé kolegyně řešící jednotlivé akce.

Prochází agenti nějakým školením? Pokud ano, tak co takové školení obnáší?

Klasický osobní pohovor.

petr_machacek

Alibi na míru funguje jen díky síti vybraných agentů

Od čeho se odvíjí honorář těchto agentů? A v jakých mezích se může pohybovat?

Od času stráveného na akci. Průměrný výdělek je 1.500 – 2.000,-Kč za akci.

Pracují pro vás lidé jen kvůli penězům anebo berou agenti tuto práci jako adrenalinovou zábavu?

Téměř nikdo pro nás nepracuje prioritně pro peníze. V drtivé většině jde o potřebu adrenalinu a zábavy.

Stává se, že se třeba agent do objektu zájmu zamiluje?

Ťukám na dřevo – doposud se tak nestalo.

Co sex? Dostává třeba agent za to, když s obětí spí, i nějakou finanční kompenzaci navíc?

V žádném případě. Nejsme kuplíři s.r.o. navíc všichni aktéři jsou důrazně upozorněni, že toto po nich nikdo nechce, pokud se tak stane, je to jen o jejich svobodné vůli a bez nároku na vyšší honorář.

Operujete po celé ČR? Nebo jen ve větších městech? A co Slovensko, mohou i Slováci využít vašich služeb?

Operujeme po celé ČR, na Slovensku a připravuje se rozjetí Polské pobočky.

JUP5a1434_Moto1

Alibi pro nevěrníky se chystá už i v Polsku

Jak moc velkou roli hraje u zakázky to, z jaké sociální vrstvy je klient, respektive vaše nová oběť? Hádám, že se asi více prodraží odloudit milence od manželky zámožného podnikatele, než oslnit čerstvého absolventa u dcery chudého elektrikáře.

Hraje to zásadní roli. Je to přesně tak, jak píšete. Vyšší sociální vrstva = vyšší nároky na vše. Aktér nasazený v takové akci musí vším potvrdit, že do takové společnosti patří. Oblečení, hodinky, auto atd.

Je podle tebe nevěra zejména doménou mužů anebo je to 50 na 50? Případně si myslíš, že více nevěrné jsou ženy? Nebo se to nedá takto jednoduše zhodnotit a záleží to kus od kusu?

Zhodnotit se to nedá. Nevyužívá nás celá populace. Soudě dle poptávek po alibi, 70% klientů jsou ženy, 30% muži.

Dost lidí nevěru a podobné milostné zálety odsuzuje. Nicméně – těžko soudit někoho, když neznáme jeho situaci a nevíme, co vše předcházelo tomu, než se z milujícího partnera stal nevěrník. Máš na to stejný názor? Jsi moralista? Anebo tě tahle práce naučila zkrátka nesoudit nikdy a nikoho za žádných okolností?

Je mi to úplně jedno. Ať si každý dělá, co chce, v souladu se svým svědomím. Nikdo nemá právo nikoho soudit a odsuzovat, kór když nezná okolnosti, které člověka do té situace přivedly.

Co ty a svědomí? Nemáš problém s tím, že sice na jednu stranu třeba někomu pomůžete – vesměs tomu, kdo má peníze. A na druhé straně někomu hodně ublížíte?

To bychom si nejdřív museli vzájemně kalibrovat, co se vnímá jako pomoc a co se vnímá jako ublížení. Co já a svědomí? V pořádku :-) Jediné co cítím po těch třech letech – vyčerpání. Dennodenně řešíme vztahové problémy, to se někde odrazí. Proto motorka, kytara a jiný záliby, který mi pomáhají se chvilkově vyčistit.

Petře, v jednom z rozhovorů jsi uvedl, že jsi podváděl i byl podváděný a že jsi „morálně flexibilní“ a dovedeš si to vždy obhájit. To je taková hezká fráze vhodná do politiky. Co si pod tím mám představit :-) ?

Všem vřele doporučuji film „Děkujeme, že kouříte“, tam je morální flexibilita vysvětlená dokonale. V mém případě to znamená, že ač se kolikrát neztotožňuju s požadavky klientů a ve svém životě bych je nepraktikoval, v pracovní sféře je vykonám. Nikoho nesoudím.

Petře, děkuji za vyčerpávající odpovědi.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru