„Pfipravil jfem ti fandále. Dáš si Fofolu?“ Rozšišlaná kampaň Kofoly vítězí
Absolutním vítězem v boji reklamních kampaní na nápoje se stala Zaraguza se psem šišlající větu: „Dáš si Fofolu?“. Druhou příčku obsadil animovaný Jupík a na třetím místě skončil kouzelník představující nové příchutě vodky Amundsen.
V týdenním hodnocení českých kampaní, které pravidelně přináší časopis MarketingSalesMedia ve spolupráci s portálem Mediar.cz, se objevily ty nejpopulárnější kampaně. Na hodnocení se podíleli samotní kreativci, stratégové a také klienti tuzemského reklamního průmyslu.
Žebříček hodnocení
1. Zaraguza Digital: Dáš si Fofolu?
hodnocení: 50 %
klient: Kofola
2. Pojďme ven!
hodnocení: 41 %
klient: Jupík
3. Made by Vaculik Praha: Okurka & limetka, Ananas & kokos
hodnocení: 34 %
klient: Stock Plzeň – Božkov
4. Aquababes
hodnocení: 27 %
klient: Karlovarské minerální vody
5. Comtech: Živá voda Toma Natura
hodnocení: 21 %
klient: Toma Natura
Nabídka hodnocení byla zaslána třiceti českým kreativcům, stratégům a zástupcům klientů. Na hodnocení se podílelo devět katů. Každý hodnotí každou reklamní kampaň na škále od 0 do 100 %, přičemž jednotlivé body se zprůměrují do výsledného čísla.
Fofola meruňková vítězí
Výrobce nealkoholického nápoje Kofola představil novou meruňkovou příchuť originální reklamní kampaně, pod kterou se podepsala slovenská agentura Zaraguza. Hlavní roli v reklamě dostal šišlající pes s předkusem, který je proslulý pod přezdívkou Phteven. Reklamní kampaň je cílená především na mladou generaci ve věku 15 až 22 let.
Televizní kampaň odstartovala dne 11. května, přičemž se objevilo šest televizních videí a čtyři internetová videa. Nechybí ani billboardy, citylighty, web a kino.
Komentáře