Dnes vyšlo 1 článků

Pinterest na Nový rok představí promované piny

Pinterest na Nový rok představí promované piny

Po dlouhé době testování a dohadů, zda je to skutečně pravda a kdy se toho dočkáme, je Pinterest připraven představit sponzorované piny. Stane se tak od nového roku. Přesně 1. ledna.

Pinterest má aktuálně přes 70 milionů uživatelů. Bylo jasné, že jednou musela přijít ta chvíle, kdy začne vydělávat na reklamách. Cestou reklam se totiž vydávají téměř všechny sociální sítě. A vzhledem k tomu, že Pinterest je platforma, kde lidé hledají tipy na různé výrobky, věci, co si chtějí koupit, nebo místa, které by bylo hezké navštívit, mohl by být prostředím, kde se reklamám bude skutečně dařit.

V beta testu se promovaným pinům dařilo

V září společnost představila analytickou nástěnku, která by měla firmám pomoct sledovat dopad pinů, které promují. A aktuálně potvrdila, že program bude pro všechny inzerenty k dispozici od 1. ledna.

Pinterest s několika vybranými partnery promované piny testoval již posledních 8 měsíců. A firmy, které se zúčastnily beta programu, skutečně zpozorovaly, že to funguje. Nejen v době, kdy se ho účastnily, ale i v následujícím měsíci zaznamenaly větší zájem ze strany zákazníků. Test nicméně ukázal, že takový běžný promovaný pin je repinován průměrně 11x, což není nic závratného.

Od začátku vám poradí, jak na to

Ještě ale nevíme, jak přesně bude program Promovaných pinů vypadat. Pinterest jen uvedl, že inzerenti budou mít k dispozici několik reklamních formátů a pokročilé cílení. Více prozradí až prvního ledna.

Už teď se ale ví, že rozběhne i web Pinstitute, který bude pořádat workshopy a webináře a bude inzerentům ukazovat, jak sponzorované piny co nejlépe využívat.

Zdroj: WRSM, fotografie: Flickr - Thomas Hawk

Komentáře

Nahoru