Pinterest uzavírá partnerství se značkami: U pinů přibudou informace

Pinterest uzavírá partnerství se značkami: U pinů přibudou informace

Pinterest chystá zajímavý upgrade, který by mohl do budoucna značně usnadnit uživatelům vyhledávání potřebných informací. Místo odkazu na originální zdroj by se nyní měl u určitých produktů, s jejichž firmami má Pinterest smlouvu, zobrazovat konkrétní informace, jako třeba cena, recenze filmů nebo seznam receptů.

Partnerství značky přináší novou kvalitu pinů

Pinterest již uzavřel smlouvy s některými značkami, třeba s eBay, Target, ModCloth, Sony a Netflixem, a představí nové popisnější piny. Obsah těchto popisků se bude lišit podle toho, kdo pin zveřejnil na Pinterestu. Popisky u Pinů ModCloth tak třeba budou odkazovat na cenu zboží, zatímco u Netflixu se zobrazí hodnocení filmu.

Upgrade pinů směrem k většímu množství informací by mohl poskytnout uživatelům větší komfort při hledání potřebných informací – odpadá nutnost klikat na původní stránku. Také značky nyní budou mít možnost propagovat jeden specifický produktový detail přímo uživatelům Pinterestu.

Po upgradu by mohly piny vypadat nějak takhle:

Nový pin, který přináší více informací pro uživatele Pinterestu

Vzhled nového typu pinu

Takže místo toho, abyste dohledávali na stránkách recept, budete ho mít naservírovaný přímo po pinem a můžete se pustit do pečení. Značka tím dostává možnost získat více následovníků poskytováním informativních, zajímavých pinů.

Díky novým pinům pravděpodobně stráví uživatelé na Pinterestu mnohem více času než předtím. To poskytuje výhody dalšímu subjektu – inzerentům, pro něž se „nástěnka“ stane o dost zajímavějším zázemím.

Zdroj: http://mashable.com/2013/05/20/pinterest-brands-upgrade/

Zdroj obrázku: http://mashable.com/2013/05/20/pinterest-brands-upgrade/,

Komentáře

Nahoru