Kategorie Marketing

Tisková zpráva: Nejčastější chyby u návrhu designu / grafiky a jak jim předejít

Grafika na webu hraje v současnosti jednu z nejdůležitějších rolí a design je to první, čeho si vaši potenciální zákazníci všimnou. Je proto potřeba pro ně vytvořit příjemné a především…

Malá slevová kampaň Alzy aneb 13 dní (ne)spravedlnosti!

Oblíbená malá tiskárna s ještě oblíbenějšími funkcemi kopírování a skenování. Ideální volba pro každého, kdo chce rychle něco vytisknout nebo obšlehnout v kvalitě, která je bezproblémová i v roce 2018. Připomíná vám to něco? Ne? Nevadí, slevová kampaň Alzy to napraví! Aneb jak zrekapitulovat 13 dní ve funkci pomocí slev.

Facebook Messenger jako nová marketingová zbraň?

Můžete si objednat jídlo, naplánovat lety a získat doporučení pro téměř vše, na co si vzpomenete. Roste počet firem, které využívají chat. A to v mnoha originálních způsobech. Momentálně je podle Facebooku zapojeno v programu více jak 300 000 aktivních robotů v programu Messenger. A toto číslo stále roste.

Tisková zpráva: Rondo.cz má již 200 000 uživatelů a spouští soutěž o Škodu Kodiaq

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, oznámila překročení dalšího milníku. Systém Rondo.cz, originální české a modení řešení, které je na světě první svého druhu, kombinuje zábavu a gamifikaci. Aktuálně hlásí již 200.000 registrovaných uživatelů. Do konce roku má v plánu dostat se až na půl miliónu. Lákavá je nejnovější cena Škoda Kodiaq. Zároveň startuje velký projekt s jedním ze svých klíčových partnerů, Wormelen Group.

Vzniká nová mediální agentura Taste. Za jejím vznikem stojí Sun Marketing a Medio Interactive

Maximálně do konce roku 2017 by mělo být vše hotové a na trhu digitálních agentur se objeví nové jméno – Taste. Není ale založen žádnými nováčky. Za jejím vznikem stojí…

VIRAL: Záchranáři s drsnou videokampaní válcují internet

Chodci nejsou nesmrtelní, mnohdy jsou nepozorní a nevšímají si dopravního provozu kolem sebe, což pro ně může mít i fatální následky. Asociace Záchranný kruh spustila kampaň zaměřenou právě na bezpečnost chodců. Spoty zveřejněné na sociální síti Facebook získaly už přes 2 miliony zhlédnutí, a to během pouhého jednoho měsíce.

Vše, co jste chtěli vědět o SEO, ale báli jste se zeptat

Tímto vícedílným seriálem chceme odstartovat také trošku osvětu na poli SEO. V první, více teoretičtěji zaměřené části si rozebereme, co je to SEO a jak se jeho význam vyvíjel v čase. A…

Češi přišli opět s neotřelým nápadem. Víte, že nejlepší reklama se dělá mezi lidmi sama. Češi ze společnosti WOW MARKETING přišli na způsob, jak tohoto poznatku využít a jak vytvořit unikátní způsob propagace a tak si rozšířit dosah pro své kampaně bez placení přímo sociálním sítím. Místo, aby jste platili za reklamu sociální síti, odměníte přímo své zákazníky a další reálné aktivní uživatele, kteří lajkují vaše stránky, komentují vaše služby či zboží, nebo sdílejí váš obsah.

IKEA zahájila prodej nábytku pro domácí mazlíčky

IKEA už od nepaměti zásobuje naše domovy vším možným nábytkem, spotřebiči a spoustou dalších věcí, které nepotřebujeme, ale stejně nakonec koupíme. To poslední, co v obchodech IKEA chybělo a co…

Tisková zpráva: Pro obchod Aldo nábytek nově pracuje marketingová agentura RobertNemec.com

Společnost Aldo provozující obchod s designovým nábytkem ze zahraničí, navázala spolupráci se strategickou reklamní agenturou RobertNemec.com. Bude pro něj zajišťovat kompletní online marketing.

Tisková zpráva: Ze společnosti FEO odchází její otec Michal Studený

Jednu z největších jihomoravských online agentur FEO opouští po 13 letech její spoluzakladatel, spolumajitel a marketingový ředitel Michal Studený. Ten ale nadále zůstává v online marketingu a chce podnikat pod vlastním jménem.

Tisková zpráva: Heureka spustila novou kampaň upřímných recenzí zákazníků

Společnost Heureka.cz spustila začátkem září novou televizní kampaň upřímných recenzí zákazníků a vrací se tak na obrazovky po třech letech. Podporuje tím svojí pozici největšího nákupního rádce na českém internetu….

Lundegaard nově přijala Jakuba Churého, odborníka na marketingovou komunikaci

Společnost Lundegaard, dodavatel kvalitních a neotřelých internetových řešení, v září nově přijala do pozice hlavního analytika a vedoucího výkonnostního marketingu Jakuba Churého. Ten má silné zkušenosti v oblasti jak analýzy, online marketingu a komunikaci s klienty, tak jako skvělý lídr týmů.

Změny v e-mail marketingu a projekt Dobrýemail.cz

Na workshopu GDPR & E-mailing, kterou pořádala společnost Mailkit, bylo představeno několik novinek týkajících se emailového marketingu. Největší podíl na změnách má provozovatel Seznam.cz. Mezi novinkami je i projekt Dobrýemail.cz, který pomůže jak inzerentům, tak klientům i poskytovatelům služeb.

Nový e-shop prichádza na trh s lacnými a vysoko kvalitnými produktmi

Brandless je nový e-shop v Amerike predávajúci klasické produkty, cez potraviny až po drogériu, ktoré poľahky nájdete aj v iných predajniach. Od konkurencie sa ale líši tým, že tovar balí do jednoduchých…

Jak vypadá internetový marketing v rusky mluvících zemích?

Nadešla doba, kdy je na čase začít plánovat byznys plán na následující rok. Čas, kdy každý správný podnikatel začíná zvažovat své možnosti a hledat nové příležitosti. S tím souvisí i rozvoj podnikání a expanze. Chystáte se rozšířit svou základnu do zemí východní Evropy? Pojďme se pobavit, jak k tomu přistupovat a jaké zvláštnosti v marketingu vás v Rusku čekají.

Černý marketing Škody Auto: Nový vůz uvádí celebrita, která má na svědomí lidský život

Už v minulosti modely mladoboleslavské automobilky Škoda Auto představovaly osobnosti z československého showbyznysu, přičemž pro premiéru modelu Kodiaq využila zpěváka Karla Gotta a moderátora Leoše Mareše. A nejnovější automobil, tedy konkrétně SUV Karoq, má představit zpěvačka Dara Rolins.

Zapomeňte na šišlajícího psa, tentokrát se Kofola mění na KFL

Vzpomínáte si na ušišlanou reklamní kampaň, která podporovala značku Kofola dva roky? Od šišlajícího psa, který se stal nejsledovanější reklamou na YouTube, Kofola upouští. Tentokrát zkracuje svůj název na tři písmena KFL, přičemž v rámci kampaně nabádá diváky k takzvanému replyšování.

Nahoru