Kategorie Marketing

landscape-1499719442-brandless

Nový e-shop prichádza na trh s lacnými a vysoko kvalitnými produktmi

Brandless je nový e-shop v Amerike predávajúci klasické produkty, cez potraviny až po drogériu, ktoré poľahky nájdete aj v iných predajniach. Od konkurencie sa ale líši tým, že tovar balí do jednoduchých…

Jak to chodí v rusky mluvících zemí?

Jak vypadá internetový marketing v rusky mluvících zemích?

Nadešla doba, kdy je na čase začít plánovat byznys plán na následující rok. Čas, kdy každý správný podnikatel začíná zvažovat své možnosti a hledat nové příležitosti. S tím souvisí i rozvoj podnikání a expanze. Chystáte se rozšířit svou základnu do zemí východní Evropy? Pojďme se pobavit, jak k tomu přistupovat a jaké zvláštnosti v marketingu vás v Rusku čekají.

logo-06

Černý marketing Škody Auto: Nový vůz uvádí celebrita, která má na svědomí lidský život

Už v minulosti modely mladoboleslavské automobilky Škoda Auto představovaly osobnosti z československého showbyznysu, přičemž pro premiéru modelu Kodiaq využila zpěváka Karla Gotta a moderátora Leoše Mareše. A nejnovější automobil, tedy konkrétně SUV Karoq, má představit zpěvačka Dara Rolins.

kofola replyšovna

Zapomeňte na šišlajícího psa, tentokrát se Kofola mění na KFL

Vzpomínáte si na ušišlanou reklamní kampaň, která podporovala značku Kofola dva roky? Od šišlajícího psa, který se stal nejsledovanější reklamou na YouTube, Kofola upouští. Tentokrát zkracuje svůj název na tři písmena KFL, přičemž v rámci kampaně nabádá diváky k takzvanému replyšování.

cigarettes-83571_1280

Philip Morris začne v České republice prodávat „zdravější“ cigarety

V roce 2008 tabáková společnost Philip Morris investovala přes tři miliardy dolarů do vývoje cigaret s menší zdravotní škodlivostí. V tuzemských obchodech by se měly tyto produkty označené jako iQOS objevit v druhé polovině letošního roku.

heineken

VIRAL: Heineken přichází s kontroverzní reklamou, která testuje lidskost a charakter

Pivovarská společnost z Nizozemí přichází s kontroverzní reklamou testující lidskost, charakter a schopnost změnit se. V kampani zvané #OpenYourWorld společnost Heineken, od které byste čekali spíše tradiční pivní reklamu se spoře oděnými modelkami, proti sobě staví dvě úplně protikladné osoby. Dokáže si popírač klimatu něco říct s ekologickým aktivistou?

keyboard-621830_1280

Online propagace – 3 možnosti, které nesmíte opomíjet

Máte eshop? Pokud ano, je více než jasné, že hlavním směrem v propagaci bude online svět. Tedy internet. Jste v tomto ohledu nováčci a nevíte přesně, kudy se vydat? Pomůžeme vám a poradíme směr, který bude tím nejlepším. Nejprve začneme na sociálních sítích, kde jasně dominuje správa reklamy na Facebooku. Zde už nemusíte propagovat jenom v rámci svých skupin. Daný příspěvek lze poslat dále do světa. Když k tomu přidáte i možnost klasické reklamy, stejně jako bohatých možností cílení, získáte poměrně mnoho nových zákazníků.

ecommerce-2140603_1280

Jak správně prodávat? Poradíme vám

Máte svůj byznys založený především na prodeji? Potom jistě přemýšlíte nad tím, jak prodeje zvednout. Dáme vám několik tipů, které rozhodně stojí za to vyzkoušet. V první řadě je třeba mít zvládnuté všechny distribuční procesy. Prioritou by měla být efektivní evidence zakázek a správa objednávek. Následně nesmíte zapomínat ani na samotné odeslání zákazníkům, které musí být rychlé. Pokud toto zvládnete i ve větším objemu, několik dní v kuse, pojďme dále.

sexualni nasili

Tato mediální kampaň na Slovensku učí rozpoznávat sexuální násilí

Podle většiny lidí se dá znásilnění za určitých okolností omluvit. Nicméně Ministerstvo práce, sociálních věcí a rodiny Slovenské republiky si myslí opak. Z tohoto důvodu spustilo mediální kampaň, která učí rozpoznávat sexuální násilí. I k tomu, co se na první pohled zdá jako nevinný sex na veřejnosti, může být žena donucena.

giant-inflatable-breast-breastfeeding-london-15

VIRAL: Nad Londýnem se objevilo obrovské prso

Londýn je proslulý svým rozmanitým panoramatem, o čemž svědčí i následující záběry. V Den matek, který se ve Velké Británii slaví 26. března, se nad metropolí vznášelo obří nafukovací prso. Účelem kampaně #freethefeed je podpořit kojící ženy.

coca-cola-450881_1280

Coca-Cola přestává v Česku prodávat dvoulitrové lahve

V obchodech v České republice už nenajdete nápoje Coca-Cola, Fanta, Sprite či Kinley tonic ve dvoulitrovém balení, protože společnost Coca-Cola se rozhodla prodávat tyto nápoje pouze v lahvích o velikostech 1,75 litru či 2,25 litru. A pokud vám takto velká balení nevyhovují, potom se v regálech objeví ještě šestikusové balení plechovek po 330 mililitrech.

bigmacsauce

McDonald’s na Twitteru oznámil, že chce v supermarketech prodávat své omáčky Big Mac a McChicken

Americký řetězec rychlého občerstvení McDonald’s chce do supermarketů zavést speciální omáčky Big Mac, McChicken a Fillet-O-Fish. Produkty by se nejprve měly objevit v Kanadě, jak oznámil McDonald’s na Twitteru.

tesco cz

Tesco využilo aféry Rohlik.cz ve svůj prospěch. Vytvořilo skvělou reklamu

Český internetový supermarket Rohlik.cz minulý týden čelil razii cizinecké policie, která v jeho pražském skladu zatkla desítky cizinců neoprávněných pracovat v České republice. Tesco dlouho nečekalo a den nato postavilo na aféře svou geniální reklamu. „Nákup rohlíků v nedohlednu? Čas na změnu,“ zní slogan reklamního banneru, který Tesco zveřejnilo na svém facebookovém profilu.

brianfb

10letá školačka radí Elonu Muskovi ohledně strategie Tesly

Významný podnikatel a vizionář Elon Musk si nechal poradit od fanynky, která ještě nemá dostatečný věk na to, aby sama řídila svou vlastní firmu s elektromobily. Tesla vyrábějící elektromobily je proslulá tím, že nemá žádné reklamní spoty na své produkty. Ale nyní Elon Musk uspořádal soutěž, v jejíž rámci požádal fanoušky, aby vytvořili poutavou reklamu na Teslu.

obrazek

VIDEO: McDonald’s si v novém spotu střílí z hipsterských kaváren

V každém městě se nachází spousta kaváren, nicméně ne všechny dokážou nabídnout lahodnou kávu za atraktivní cenu. V některých kavárnách vás vyjde káva a koláč i na více než dvě stovky, přičemž pohled zákazníka na takový účet jen za kofeinový mok a trochu sladkého je potom k nezaplacení. Z takových lidí si v novém spotu dělá legraci řetězec McDonald’s.

voda z ledovce

V Londýně se prodává balená voda z roztopených ledovců. Jedna láhev vyjde na 2 500 korun

V Londýně luxusní obchodní dům Harrods prodává vodu z roztopených ledovců z norských ostrovů v Severním ledovém oceánu. Voda z ostrovů Špicberky vyjde na neuvěřitelných 80 liber (cca 2 500 korun), přičemž prodejce ji prezentuje jako nejčistší vodu na světě. Nicméně konzumenti při testování nepoznali nějaký zásadní rozdíl mezi vodou z ledovce a běžnou vodou z vodovodního kohoutku.

mccafe

McDonald’s si v nové reklamě střílí z Applu

Jony Ive, šéf oddělení designu, při představování produktů společnosti Apple nezapomene v místnosti s bílými stěnami fanouškům značky s nakousnutým jablíčkem v logu ukázat, jak inženýři a designéři tvrdě pracovali na tom, aby výsledkem jejich práce byl revoluční produkt plný inovací a funkcí.

chlapec

VIDEO: Obchodní řetězec EDEKA přichází opět s virální reklamou

Ačkoliv se jedná o německý obchodní řetězec, pravděpodobně si ho budete pamatovat, neboť v roce 2015 spustil dojemnou vánoční kampaň, která se stala okamžitě virální. A nyní se obchodní síť EDEKA opět vyznamenala.

Nahoru