Kategorie Marketing

bigmacsauce

McDonald’s na Twitteru oznámil, že chce v supermarketech prodávat své omáčky Big Mac a McChicken

Americký řetězec rychlého občerstvení McDonald’s chce do supermarketů zavést speciální omáčky Big Mac, McChicken a Fillet-O-Fish. Produkty by se nejprve měly objevit v Kanadě, jak oznámil McDonald’s na Twitteru.

tesco cz

Tesco využilo aféry Rohlik.cz ve svůj prospěch. Vytvořilo skvělou reklamu

Český internetový supermarket Rohlik.cz minulý týden čelil razii cizinecké policie, která v jeho pražském skladu zatkla desítky cizinců neoprávněných pracovat v České republice. Tesco dlouho nečekalo a den nato postavilo na aféře svou geniální reklamu. „Nákup rohlíků v nedohlednu? Čas na změnu,“ zní slogan reklamního banneru, který Tesco zveřejnilo na svém facebookovém profilu.

brianfb

10letá školačka radí Elonu Muskovi ohledně strategie Tesly

Významný podnikatel a vizionář Elon Musk si nechal poradit od fanynky, která ještě nemá dostatečný věk na to, aby sama řídila svou vlastní firmu s elektromobily. Tesla vyrábějící elektromobily je proslulá tím, že nemá žádné reklamní spoty na své produkty. Ale nyní Elon Musk uspořádal soutěž, v jejíž rámci požádal fanoušky, aby vytvořili poutavou reklamu na Teslu.

obrazek

VIDEO: McDonald’s si v novém spotu střílí z hipsterských kaváren

V každém městě se nachází spousta kaváren, nicméně ne všechny dokážou nabídnout lahodnou kávu za atraktivní cenu. V některých kavárnách vás vyjde káva a koláč i na více než dvě stovky, přičemž pohled zákazníka na takový účet jen za kofeinový mok a trochu sladkého je potom k nezaplacení. Z takových lidí si v novém spotu dělá legraci řetězec McDonald’s.

voda z ledovce

V Londýně se prodává balená voda z roztopených ledovců. Jedna láhev vyjde na 2 500 korun

V Londýně luxusní obchodní dům Harrods prodává vodu z roztopených ledovců z norských ostrovů v Severním ledovém oceánu. Voda z ostrovů Špicberky vyjde na neuvěřitelných 80 liber (cca 2 500 korun), přičemž prodejce ji prezentuje jako nejčistší vodu na světě. Nicméně konzumenti při testování nepoznali nějaký zásadní rozdíl mezi vodou z ledovce a běžnou vodou z vodovodního kohoutku.

mccafe

McDonald’s si v nové reklamě střílí z Applu

Jony Ive, šéf oddělení designu, při představování produktů společnosti Apple nezapomene v místnosti s bílými stěnami fanouškům značky s nakousnutým jablíčkem v logu ukázat, jak inženýři a designéři tvrdě pracovali na tom, aby výsledkem jejich práce byl revoluční produkt plný inovací a funkcí.

chlapec

VIDEO: Obchodní řetězec EDEKA přichází opět s virální reklamou

Ačkoliv se jedná o německý obchodní řetězec, pravděpodobně si ho budete pamatovat, neboť v roce 2015 spustil dojemnou vánoční kampaň, která se stala okamžitě virální. A nyní se obchodní síť EDEKA opět vyznamenala.

playboy

Playboy vrací na své stránky nahotu

V časopise Playboy byl před několika měsíci povýšen Cooper Hefner, syn legendárního Hugha Hefnera, na pozici Chief Creative Officer. Ten začal revoluci s cílem vrátit do časopisu nahotu, a tak se čtenáři mohou těšit na vydání březen/duben.

burger-king-adults-meal-hed-2017

Burger King připravil na Valentýna menu pro dospělé. Takové hračky rozhodně nebyly pro děti

Americké řetězce rychlého občerstvení v den svatého Valentýna připravují různá překvapení pro své zákazníky. Izraelská pobočka sítě restaurací Burger King nabízela 14. února 2017 zamilovaným párům speciální menu.

grainbelt

Valentýnský marketing. Nic nevyjádří lásku tak jako polovina vašeho piva

Nic neřekne „Miluji tě“ tak jako polovina vašeho piva. Společnosti pojaly den svatého Valentýna po svém, i když trochu absurdně a humorně. Smažené kuře v kbelíku ve tvaru srdce či dvě brčka v nápojovém kelímku. Ale asi jednu z nejoriginálnějších vychytávek představil sládek Grain Belt.

eta_blog_filtr

Sklik spouští rozšířené textové reklamy

Inzerenti mohou v reklamním systému Sklik zadávat rozšířené textové reklamy (ETA), podobně jako je tomu v Google AdWords. Ve webovém rozhraní Skliku je možné tyto nové textové inzeráty zadat, importovat, exportovat, využívat v ppcHITu stejným způsobem jako při exportu do AdWords a pracovat v API Skliku.

mobile-phone-1917737_1280

Facebook chce s novým algoritmem bojovat proti diskriminačním příspěvkům

V současné době je globálním tématem rasová a jiná diskriminace, přičemž obrovskou roli v šíření podobných názorů mají i sociální sítě. Nicméně v jejich silách není, aby odstranily veškeré nenávistné příspěvky, alespoň se snaží jejich šíření omezit. V souvislosti s tím Facebook přichází s algoritmem, který automaticky rozpozná a zablokuje propagaci takového příspěvku.

16463255_1496339357072449_6453790789513173426_o

Slovenská značka Nebbia je na Facebooku kritizována za černocha v reklamě

Začátkem letošního roku způsobil pozdvižení na Facebooku leták obchodního řetězce Lidl, který propagoval kolekci pánského oblečení na černošském modelu. Stejný rozruch nyní vyvolala slovenská značka fitness oblečení Nebbia Žilina, která zveřejnila na své stránce na Facebooku reklamu s úspěšným sportovcem. Ono by na tom nebylo nic tak zvláštního, pokud by se nejednalo o černocha. Právě kvůli barvě pleti zaplavily příspěvek rasistické komentáře.

adblock

Software pro blokování reklam používají stovky milionů uživatelů

Běžní uživatelé vnímají reklamy na internetu spíše jako překážku, a proto používají různé nástroje pro jejich blokování. Nicméně internetoví giganti se snaží bojovat proti těmto nástrojům, protože reklamy představují jejich hlavní zdroj příjmů.

sorry as a service 2

Sorry as a Service je služba, se kterou si udržíte i nespokojené klienty

U spousty společností je kamenem úrazu špatná zákaznická podpora, která je ne vždy příjemná, ochotná a shovívavá. Z tohoto důvodu vznikla unikátní služba Sorry as a Service, kterou založili Martin McGloin a Sabine Sipunova z Estonska a Litvy.

cigarety

VIDEO: Pokud si u tohoto billboardu zapálíte, začne kašlat

Ve Švédsku se farmaceutický řetězec Apotek Hjärtat snaží přimět kuřáky, aby se vzdali svého zlozvyku. V rámci své protikuřácké kampaně představil inteligentní billboard, který zakašle, pokud si u něj někdo zapálí.

medical-563427_1280

V České republice vznikla první digitální agentura zaměřená na zdravotnictví

V segmentu komunikačních a kreativních agentur vznikla první digitální agentura specializující se na zdravotnickou sféru. Zakladatelem agentury HealthBeat, která se bude zabývat digitální komunikací zdravotnických zařízení a farmaceutického průmyslu, je manažer Jan Nízký, který nabyl zkušeností v CET21, Seznam.cz či Burda Praha.

dominik hašek

VIRAL: Vrchol trapnosti Dominika Haška. Dominiku, takto ne!

Bývalá hokejová hvězda Dominik Hašek pokračuje i přes negativní ohlasy veřejnosti ve svém podnikatelském záměru. Vyrábí vlastní energetický nápoj Smarty, přičemž nyní zveřejnil na sociální síti video propagující jeho novou příchuť. Někdejší legenda z Nagana a hokejový brankář působí za kamerou příliš strojeně, a tak se video stává na internetu spíše terčem posměchu. Ale co, špatná reklama, taky reklama.

lidl16

Černoch za korunu od Alzy i černý kořen od Rohlíku. Lidl podporují další firmy

Obchodní řetězec Lidl v aktuálním letáku propaguje pánskou módu na černošském modelu, což na sociálních sítích vyvolalo ostrou diskuzi. O tom jsme vás informovali už včera. Zatímco někteří obchodníka odsuzují, jiní ho zase podporují. Dokonce na vzniklou situaci začaly reagovat i další firmy, které se snaží Lidl podpořit.

Nahoru