Původem česká technologická společnost AVG ruší své služby zdarma. Novým šéfem úspěšné antivirové firmy se stal Gary Kovacs, což zapříčinilo zásadní změny.
Kategorie Marketing
Obchodní řetězec Makro mění název
Řetězec samoobslužných obchodních domů Makro Cash & Carry mění svůj název. Makro už v České republice působí přes sedmnáct let a nyní se vedení rozhodlo změnit název z aktuálního Cash & Carry („Zaplať a Jdi“) na You & Makro („Vy a Marko“).
Společnost Sony prodala už 5,3 milionu konzolí PlayStation 4
Do 8. února 2014 prodala společnost Sony více než 5,3 milionu herních konzolí PlayStation 4. Tato skutečnost byla zveřejněla samotným vedením Sony a jistě vyvine nemalý tlak na letitého rivala Microsoft.
Chcete-li efektivně oslovit 650 000 zákazníků, staňte se partnerem filmu Diskopříběh 3
Product placement je jednou z nejefektivnějších forem reklamy. Tato reklama je umístěna přímo do děje filmu a diváci ji uvidí jako součást příběhu.
100 nejhodnotnějších značek světa, Apple stále vede
Server Brandirectory.com vydal seznam 500 nejhodnotnějších značek světa. Měří se na základě odhadu budoucích výnosů připadajících na značku a podle toho určují celkovou hodnotu. První příčku stále drží Apple, ale jako hlavní zajímavostí je, že 185 míst z 500 obsadily značky z USA, včetně 9 z 10 nejlepších.