Tisková zpráva: Ponákupní servis a dostupná podpora. Tak vypadá normální svět

Ponákupní servis a dostupná podpora. Tak vypadá normální svět

Nákupem softwaru uzavíráte s jeho výrobcem partnerství, které trvá celou dobu, po kterou jej používáte. Kromě krabice s DVD a licenčním číslem si kupujete služby, které vám umožní používat produkt podle vašich představ a co nejrychleji a nejšetrněji řešit možné problémy. Tak by to alespoň mělo fungovat v normálním světě.

O kvalitní software se jeho výrobce stará ještě dlouho poté, co ho poprvé nainstalujete do počítače. Jedná-li se o antivirový software, který vás má zabezpečit před kybernetickými hrozbami a chránit vaše data, jsou neustálé aktualizace a záplaty dokonce nezbytné. Počítačoví zločinci totiž vymýšlejí čím dál sofistikovanější metody, jak ochranu prolomit a pokusit se vaše data ukrást nebo zneužít.

Abyste se v takových situacích mohli cítit v bezpečí, musíte mít jistotu, že v případě jakéhokoliv problému se můžete spolehnout na plnou podporu ze strany výrobce. Protože v dnešní době počítačovou ochranu potřebuje každý, nejen IT odborníci a programátoři, musí tato komunikace probíhat bez složitých instrukcí a nesrozumitelných vět, aby ji mohl využívat opravdu každý. V našich podmínkách by pak měla být samozřejmostí komunikace v češtině.

Společnost ESET, která je špičkou v oboru bezpečnostního software, se k situacím, kdy potřebujete pomoc, staví vždy čelem. Objeví-li se případné technické chyby v licencovaných produktech, ESET se nebojí o nich otevřeně mluvit a bezprostředně informovat zákazníky. Proto nabízí speciální RSS kanál technické podpory, ve kterém informuje o aktuálně známých chybách a jejich řešení v nejkratším možném termínu.

Pokud vlastníte platnou licenci některého z produktů ESET, můžete se v případě potíží nebo naléhavého dotazu obrátit na technickou podporu, poskytovanou prostřednictvím e-mailu, telefonní linky nebo online fóra. Tam vám vyškolení odborníci poradí, nebo se v případě vašeho souhlasu může technik vzdáleně připojit na váš počítač a odstranit problém za vás.

Od 1. června ESET prodlužuje pracovní dobu telefonické podpory v českém jazyce, která je nově k dispozici v pracovní dny vždy od 8 do 20 hodin. Pro své zákazníky také otevírá specializovanou ESET Antivirovou ambulanci, která představuje speciálně vybavený prostor určený k odvirování počítačů a dalších zařízení pro zákazníky s platnou licencí. Zákazníci mohou kdykoli během pracovní doby přinést svůj počítač do firmy ESET na Praze 7, a personál jej poté zcela zdarma zbaví malwaru.

Kontakt:

Tomáš Perman

tomas.perman@relativepr.cz

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz

Zdroj: ČTK/Protext

Komentáře

Nahoru