Portál Yahoo prošel faceliftem. Co vy na to, libí se vám?

Jeden z neznámějších internetových portálů na světě Yahoo prošel proměnou. Jde o první velkou změnu pod vedením Marissy Mayerové, která na pozici šéfky nastoupila v létě loňského roku.

Yahoo homepage

Yahoo homepage po redesignu

Mayerová popsala nový design jako „intuitivnější a osobnější“, jelikož zohledňuje zejména zájmy a preference každého jednotlivého uživatele. Novinkou je takzvaný News Feed známý ze sociální sítě Facebook. Ten umožňuje rolování do historie – tentokrát však nenabízí statusy či novinky od uživatelů nebo sledovaných stránek, ale aktuality ze světa. Zprávy lze filtrovat podle témat. A samozřejmě nechybí ani přihlášení pomocí Facebooku :-).

Přihlášení pomocí Facebooku

Vývojáři zašli ještě dál a implementovali možnost přihlášení prostřednictvím účtu na Facebooku. Kromě možnosti upravovat nastavení hlavní stránky tak portál uživatele upozorní i na narozeniny přátel, což je opět vítaným zpestřením. Aby však fungovala tato synchronizace, je třeba taktéž povolit sdílení dat v nastavení Facebooku. Pokud chce už uživatel využívat e-mailovou službu Yahoo, potřebuje plnohodnotné Yahoo ID.

Pravá strana Yahoo – hot news, počasí, burza

Zatímco News Feed je umístěn ve střední části, vlevo dostali prostor odkazy na jednotlivé specializované podstránky. Pravá strana patří horkým tématům, počasí, burzovním informacím zda zmiňovaným připomenutí narozeninových svátků. Proběhla také optimalizace pro mobilní zařízení – na smartphonech a t(r)abletech vám tedy Yahoo poběží o poznání rychleji. Marissa Mayerové také uvádí, že došlo ještě k pár úpravám, díky kterým by měl web fungovat svižnější.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru