Povedená kampaň Nescafé: Odemkněte si přes Facebook svůj hrnek

Drap, agentura ze Záhřebu, se úžasně zhostila úkolu vymyslet originální kampaň pro Nescafé. Požadavkem bylo, aby kampaň žila i na sociálních sítích a aby byla spojená s něčím, co fanoušci Nescafé milují. A tak se klíčem kampaně stal kultovní červený Nescafé hrnek.

Agentura Drap se rovněž inspirovala u zámků lásky – trendu, kdy si páry zamykají svou lásku na různých mostech a dalších místech po celém světě.

Výsledkem je unikátní nápad. Vzali 1000 Nescafé hrnků a zamknul je u různých laviček, mostů a lávek. Hrnky jsou připevněné klasickým čtyřmístným zámkem na kolo, a abyste ho odemknuli, potřebujete facebookovou mobilní aplikaci. V ní vyberete přesnou polohu, obdržíte kód k zámku a můžete si ho jít vyzvednout. Pak zamíříte rovnou ke stánku Nescafé a zámek vyměníte za hrnek teplé kávy (samozřejmě do vašeho nového odemknutého hrnečku).

nescafe

Škoda jen že my v Česku si o tom zase můžeme nechat jen zdát.

Zdroj: We Are Social Media

Komentáře

Nahoru