Povedený výzkum: lidé vyhazují čokoládu!

Povedený výzkum: lidé vyhazují čokoládu!

Poměrně povedená reklama na čokoládu na vaření – zmenšit balení. Průzkum údajně ukázal, že lidé čokoládu vyhazují a tak výrobce nenapadlo nic jiného než zmenšit balení a odůvodnit to nereálným a nesmysluplným vysvětlením. 

Přední výrobce vařených čokolád v Americe - Baker’s Chocolate je terčem jak posměchu tak i nadávek na sociálních sítích. A proč? Hlavní důvodem je, že společnost zmenšila celkové balení čokolády na vaření o polovinu a nechala původní cenu.

Komické vysvětlení výrobce

Výrobce čokolády tento čin odůvodnil jediným, že dle průzkumů zjistili, že balení je až moc velké. Dalším důvodem (a k tomu ještě vtipným) bylo odůvodnění, že většina lidí, kteří používají běžně tuto čokoládu ji velké množství údajně vyhazují.

Osobně neznám člověka, který dobrovolně vyhazuje úplně dobrou a čerstvou čokoládu.

Na toto téma vzniklo na Facebooku poměrně dlouhé vlákno různých nadávek a připomínek, které se týkaly onoho zmiňovaného průzkumu.

19

Kdo vyhazuje čokoládu?! Takového člověka asi nikdo z nás nezná

Screen-Shot-2013-08-25-at-1.09.04-PM

Nadávky a negativní komentáře se jenom množí

Screen-Shot-2013-08-25-at-1.11.27-PM

A přibývají, a přibývají

81

Povedená reakce výrobce – průzkum ukázal, že lidé čokoládu vyhazují a takhle zůstane déle čerstvá.

91

Vtipné reakce jsou doopravdy k popukání. Na čí straně stojíte vy?

102

Při koupi dvou čokolád sleva 1 dolar!!!

111

Po uplynutí několika měsíců je situace stejná

Někteří výrobci zastávají názory, že i špatná reklama je reklama. U této značky se to povedlo a asi ji nyní už moc lidi nechtějí. Uvidíme, jak se nadále budou věci vyvíjet a jestli se čokoláda vrátí do původní tvaru (o čemž silně pochybuji).

foto: www.averagefoodie.com

 

 

Pokud může nějak pomoct ke krásné a inspirativní budoucnosti, tak tím, že o ni bude psát.

Komentáře

Nahoru