Povedený výzkum: lidé vyhazují čokoládu!

Povedený výzkum: lidé vyhazují čokoládu!

Poměrně povedená reklama na čokoládu na vaření – zmenšit balení. Průzkum údajně ukázal, že lidé čokoládu vyhazují a tak výrobce nenapadlo nic jiného než zmenšit balení a odůvodnit to nereálným a nesmysluplným vysvětlením. 

Přední výrobce vařených čokolád v Americe - Baker’s Chocolate je terčem jak posměchu tak i nadávek na sociálních sítích. A proč? Hlavní důvodem je, že společnost zmenšila celkové balení čokolády na vaření o polovinu a nechala původní cenu.

Komické vysvětlení výrobce

Výrobce čokolády tento čin odůvodnil jediným, že dle průzkumů zjistili, že balení je až moc velké. Dalším důvodem (a k tomu ještě vtipným) bylo odůvodnění, že většina lidí, kteří používají běžně tuto čokoládu ji velké množství údajně vyhazují.

Osobně neznám člověka, který dobrovolně vyhazuje úplně dobrou a čerstvou čokoládu.

Na toto téma vzniklo na Facebooku poměrně dlouhé vlákno různých nadávek a připomínek, které se týkaly onoho zmiňovaného průzkumu.

19

Kdo vyhazuje čokoládu?! Takového člověka asi nikdo z nás nezná

Screen-Shot-2013-08-25-at-1.09.04-PM

Nadávky a negativní komentáře se jenom množí

Screen-Shot-2013-08-25-at-1.11.27-PM

A přibývají, a přibývají

81

Povedená reakce výrobce – průzkum ukázal, že lidé čokoládu vyhazují a takhle zůstane déle čerstvá.

91

Vtipné reakce jsou doopravdy k popukání. Na čí straně stojíte vy?

102

Při koupi dvou čokolád sleva 1 dolar!!!

111

Po uplynutí několika měsíců je situace stejná

Někteří výrobci zastávají názory, že i špatná reklama je reklama. U této značky se to povedlo a asi ji nyní už moc lidi nechtějí. Uvidíme, jak se nadále budou věci vyvíjet a jestli se čokoláda vrátí do původní tvaru (o čemž silně pochybuji).

foto: www.averagefoodie.com

 

 

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru