PŘEDSTAVUJEME: Push For Pizza, snadné zakoupení pizzy

Jistě to znáte. Sedíte doma, máte hlad, ale nechce se vám nic kuchtit. Tak si řeknete, že si objednáte pizzu. Ale i to je „náročné“ – než se člověk rozhodne, kde a jakou si objedná, tak to nějaký čas trvá. To nyní mění nový startup Push For Pizza, díky kterému si můžete koupit pizzu pouhým jedním kliknutím.

Jednoduše stáhnete aplikaci, vyplníte svoji adresu a informace o platbě. Poté, když si budete chtít objednat pizzu, tak stačí pouhé jedno kliknutí. Tedy vlastně dvě. Poté si totiž musíte ještě vybrat, jestli chcete pizzu se sýrem nebo s feferonkami.

Nemusíte se dále o nic starat, aplikace se o vše postará. Dokonce i o spropitné. Je to podobné jako aplikace Yo, kdy zde zůstává jenom to vážně nejdůležitější a vše ostatní jde stranou.

Pizza jedním kliknutím? Proč ne...

Pizza jedním kliknutím? Proč ne…

Tedy samozřejmě si můžete v nastavení vybrat, ať vám to vždy najde tu nejlevnější pizzerii, nebo si můžete nějakou vybrat sami. Ale to je tak všechno. Chcete více druhů pizzy? Tak to (zatím) máte smůlu.

Kdo zatím stojí

Asi si říkáte, že je to docela ptákovina, a že za tím stojí nějací teenageři. A máte pravdu. Za tímto startupem totiž stojí pětice teenagerů z Brooklynu. A i když to tak rozhodně nevypadá, tak sami oznámili, že na ní pracovali pracovali 5 měsíců.

Původně Will Haack a Graham Carling chtěli vytvořit pouhou webovou aplikaci s názvem „Pizza Button“. Nakonec se ale rozhodli pro aplikaci na iOS, a tak si pozvali na pomoc své kamarády (a jednu kamarádku).

Ať už si ale o nich myslíte cokoliv, jedno se jim upřít nedá – umí zaujmout. Stačí se podívat na jejich promo video:

První polovina videa je docela nezajímavá. Tři mladíci se baví, jak by se dalo ulehčit nakupování pizzy. Nakonec se rozhodnou, že vytvoří na to aplikaci a z videa se nečekaně stane upoutávka.

A v ní si hned udělají srandu ze známého startupu Uber, díky kterému jde levně získat odvoz. Poté se snaží sdělit jediné: „I když se jedná o primitivní věc, tak to myslíme vážně.“

Budoucnost

I když je jednoduché se tomuto startupu vysmát, tak musíte uznat, že mají promyšlený byznys model. Z každé objednávky si berou procento a již během prvního dne mají dosah v celé USA, protože jsou napojeni na službu Ordr.in.

Ale objednávání pizzy je jenom začátek. Časem chtějí zkusit i další fast foodové jídla, jako například hamburgery nebo taco. Začali pizzou, aby zjistili, jestli to takto skutečně dokáže fungovat.

Je ale otázkou, jak by to jednou vypadalo v praxi. Čím bude větší výběr jídel, tak tím to bude složitější. Což jde proti hlavní myšlence tohoto startupu. Ale tak uvidíme, jak se s tím tato pětice teenagerů popere.

Jako první by se ale měli zaměřit na rozšíření nynější aplikace, neboť je zatím dostupná pouze pro iOS.

 Zdroj: pushforpizza.com, techcrunch.com, businessinsider.com

Milovník knížek, počítačových her a anime. Kromě toho si myslí, že člověk by kromě ducha měl rozvíjet i své tělo. Proto se pravidelně věnuje běhání, posilování a několika dalším věcem. Na Objevit.cz vás pravidelně informuje o novinkách z IT.

Komentáře

Nahoru