Prezidentské volby: Kandidáti na prezidenta investují miliony do reklamy. Ale internet opomíjejí

Dle článku na Mediaguru.cz investoval do vlastní prezidentské kampaně nejvíce peněz Jan Fischer (26 481 000 Kč). Přitom ani pouhá dvě procenta šla do internetové reklamy (celkem 618 000). Další kandidáti Miloš Zeman a Přemysl Sobotka investovali celkově do reklamy 11-12 mil. Kč. A na internetovou propagaci oba také moc nemysleli (Zeman internet opomněl úplně, Sobotka do něj dal pouhých 63 000 Kč). Podobně jsou na tom i ostatní kandidáti.

Pouze Karel Schwarzenberg a Jiří Dientsbier se trochu více rozšoupli a rezervovali si ve vlastním budgetu přibližně 10% na internetovou propagaci. Škoda, že tento výzkum také neuvádí, kam přesně oba kandidáti své peníze investovali (sociální sítě, vlastní web apod.). I když konkrétně kníže ani moc do internetové propagace moc investovat nemusí. Perfektní reklamu mu dělají již sami uživatelé – viz profil falešného knížete na Twitteru. Co hláška, to perla.

Zdroj: Mediaguru.cz

Komentáře

Nahoru