Přišel den „D“, německý Lidl spouští oficiální e-shop

Už v červenci letošního roku jsme vás informovali o chystaném záměru německé společnosti Lidl expandovat také do online světa a spustit vlastní e-shop pro vybrané spotřební zboží, o které mají zákazníci v České republice enormní zájem. Od dnešního dne tak můžete vybírat a nakupovat ze sortimentu Lidlu přímo z pohodlí domova bez nutnosti absolvovat líté boje o poslední sportovní tričko ve vaší velikosti. Alespoň už vám nikdo nepřejede nohu nákupním košíkem.

lidl

Tímto krokem se Lidl zařadí po bok společností jako je Tchibo nebo Tesco. V sortimentu e-shopu však namísto potravin naleznete tolik žádané sportovní a volnočasové oblečení, praktické věci pro domácnost, dílnu i zahradu nebo třeba hračky pro děti. Firma tak může začít směle konkurovat obchodním řetězcům, které zákazníkům podobné online služby již nabízí.

Zájem o novou službu je evidentně značný, již v dopoledních hodinách se v internetovém obchodě vyskytly první problémy a stránka byla čas od času nedostupná. Na možné krátkodobé výpadky jsou zákazníci upozorňováni ještě v tuto chvíli. Plná verze e-shopu je oficiálně dostupná od dnešního dne, ale už v minulém týdnu jste mohli zaregistrovat spuštění pilotní verze. Hesly zabezpečené testování bylo určeno pouze pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky, jak se ale dalo očekávat, hesla unikla a rychle se začala šířit mezi nedočkavými uživateli zejména na sociálních sítích. Více se o prozrazení hesel můžet dočíst zde.

Lidll

Rozšíření služeb Lidlu o online nákupy se dá považovat za zcela logický krok vzhledem k pověstným davům, které se před některými prodejnami tvoří dávno před jejich otevírací dobou, jen aby zákazníci ukořistili levné produkty z nových kolekcí. E-shop by proto měl snížit nápor na kamenné prodejny a ulevit nejen zaměstnancům, ale i zákazníkům oplývajícím internetovou gramotností. Vy alespoň nevystojíte důlek v nekonečných frontách u pokladny a cenově dostupné zboží vám přivezou až na práh vašich dveří.

Po posledním skandálu s nepochopitelným pokusem o náboženskou neutralitu prostřednictvím retuše křížů z kostelů na Santorini v letáku Lidlu k příležitosti řeckého týdne, tak obchodní řetězec konečně sbírá nějaké ty body k dobru. E-shop jsme si sami otestovali a nakupování je díky jednoduchému a přehlednému designu záležitostí několika minut.

Společnost Lidl působí v České republice už od roku 2003. V současné době funguje na našem území více než 230 prodejen, které zákazníkům nabízí kromě potravin také oděvy, obuv či širokou škálu užitečných výrobků pro domácnost i zahradu.

Zdroje foto/text: lidl-shop.cz a lidl.cz

Svůj život momentálně dělí mezi studium médií a andragogiky, drobnější copywriterské projekty a stáže. Po gymnáziu vedly její kroky na univerzitu, do regionální redakce novin a reklamní agentury, kde postupně získala cenné zkušenosti z oblasti žurnalistiky a reklamy, kterých si dodnes velmi váží. Ve volném čase se věnuje koordinaci festivalů po stránce PR. Skutečný odpočinek jí přináší vyčerpávající sport, dobrá kniha nebo kvalitní film.

Komentáře

Nahoru