„Proč by se měli bavit jenom premiéři…“ zní originální billboard oblíbené seznamky Ashley Madison

„Proč by se měli bavit jenom premiéři…“ zní originální billboard oblíbené seznamky Ashley Madison

Oblíbená seznamka Ashley Madison startuje origininální reklamní kampaň v Praze! Na billboardu má fotky bývalých premiérů, s kterými je silně spjatá jejich nevěra. No přece, proč by se měli bavit jenom premiéři?!

Vypadá to, že reklamní agentury začínají hodně riskovat. V poslední době se totiž jedná o druhý billboard, který má jistou budoucnost. A to odstranění. Minule jsme tu měli originální reklamní kampaň internetového bulvárního magazínu eXtra.cz. Zde reklama byla prý vulgární a s jistým erotickým kontextem, proto RPR (tedy Rada pro reklamu) musela nařídit odstranění na základě několik stížností. Před nedávnem se zase objevila další originální reklamní kampaň na seznamku Ashley Madison.

No.1 v podvádění

Ta je celkem ve světě populární, neboť se jedná o první seznamovací web, který veřejně podporuje nevěru. No co, každý si nějak vydělat musí. A aby na svoji stranu získali i nějaké české uživatele, vymysleli originální billboard, na který použili fotky bývalých premiérů, kteří měli jisté problémy s nevěrou.

Seznamka Ashley Madison

Seznamka Ashley Madison

Fotky expremérů, které doprovázela něvěra

Budeme raději konkrétnější. Pod obrovský titulek „Proč by se měli bavit jenom premiéři“ byly umístěny fotografie Paroubka, Topolánka a především Nečase…

JBS550ba1_P201408050442101

Avšak nejsme jediní

Chcete vidět billboar na vlastní oči? Máte možnost, jeden z nich je totiž umístěn hnedka na Chodově. Ale oproti světovému měřítku nejsme jediní, neboť Ashley Madison už měl podobnou kampaň v ostatních zemích. Za zmínku rozhodně stojí například kampaň nevěry španělského krále Juana Carlose, britského prince Charlese a nebo dokonce aféru nevěry bývalého amerického prezidenta Billa Clintona.

355600

Nyní trošku málo k samotné seznamce, která je sice trošku odvážná, ale rozhodně umí přilákat pozornost. Možná až nadměrně. Tato seznamka pro nevěrníky vznikla zhruba před dvanácti lety, tedy v roce 2002 v Torontu. Jak jsme několikrát zmiňovali, jedn áse především o seznamku pro zadané, hold někdo si rád zahřeší… a těch lidí není rozhodně málo! Po celém světě zhruba 27 milionů uživatel, což je docela úctyhodné číslo, které o hodně svědčí o tom, jak jsou lidé něvěrní…

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru