Proč Citibank zrušil své digitální marketingové oddělení

V zaplněném konferenčním sále naplněném marketéry a digitálními pracovníky, vysvětlila Vanessa Colella, vedoucí marketingu v Citibank, proč eliminovali digitální marketingové oddělení.

V digitálním prostředí by se totiž měl orientovat každý

I když mají skupinu digitálních pracovníků, kteří „přicházejí s neuvěřitelným zázemím, mluví žargonem a nosí modré džíny“, což může být povzbuzující, Colella na Ad Age Digital konferenci vysvětlovala, že je to často přítěží.

Proč? Protože všichni v marketingovém oddělení společnosti musí být v digitální strategii plynulí. „Neexistuje pro vás žádná cesta, pokud takoví nejste,“ řekla.

Takže Citibank vyškolila všechny, od těch, kteří se specializují na autobusové zastávky až po ty, kteří se zaměřují na televizní trch, aby byli zdatní v digitálních technologiích.

„To se samozřejmě, jak si můžete představit, nestalo přes noc,“ uvádí Colella. „Udělali jsme spoustu interních školení a strategicky jsme najali lidi z Yahoo, Microsoftu a Google.“ Colella věří v zefektivnění marketingové procesu, udržení rychlých a jednoduchých zásad.

Úspěchy Citibank

Jeden z největších úspěchů Citibank je Connect, profesionální ženská síť na LinkedIn. „To se stalo nejen digitálním programem, protože ženy na síti se rozhodly, že se chtějí dát dohromady, a tak jsme se k nim přidali,“ uvádí Colella a připouští, že se jich na začátku nemuseli ptát.

Evoluci nezastavíš

„Začalo to ve fyzickém prostoru a vyrostl digitální,“ pokračovala Colella. Evoluce je klíč, uvedla s tím, že kampaň nemusí žít pouze na síti.

„Digitální oddělení není, není to oddělení v Citi, není to naše agentura. A nechci, aby bylo ani u našich partnerů.“

Zdroj: businessinsider.com

Komentáře

Nahoru