Proč váš byznys nemá více fanoušků na Twitteru?

Proč váš byznys nemá více fanoušků na Twitteru?

Máte svůj byznys pevně usazený v Twitterovém hnízdečku? Skvělé! Proč potom ale číslo vašich followers nestoupá až k závratným výšinám vaší spokojenosti? A to doknce i když sami následujete velké značky, organizace či důležité lidi. Podívejme se na některé základní příčiny neúspěchu:

Mluvíte jen o sobě

Je to velmi jednoduchý fenomén – když někoho potkáme a posloucháme, jak hovoří o sobě, svém byznysu a životním stylu, máme přirozenou touhu mu také sdělit něco o sobě. A když ten druhý nemá očividně zájem nám naslouchat a pořád mluví jen o sobě, jen těžko budeme snášet takovou jednostrannou konverzaci. Na Twitteru to funguje úplně stejně.

Analyzujte své tweety. Nemluvíte jen o sobě, vlastním byznysu a službách? Nabízíte fanouškům i posty s nějakou přidanou hodnotou? Pokud to tak není, změňte způsob své prezentace na Twitteru a nabídněte fanouškům informace, o které skutečně stojí.

Tweetujete málo

Pravidelná interakce s vaším publikem a dostatečně často zveřejňované tweety jsou základem, jak si s lidmi vytvořit pevnější pouto. Pokud svým fanouškům včas neodpovídáte a pokud necítí váš vděk za to, že vás mají ve svém feedu, nemůžete se divit, když jejich počet bude spíše klesat než naopak. Tweetujte tedy pravidelně a vyhněte se tomu, abyste nechali svůj účet dlouho opuštěný, neboť vaši fanoušci by si mohli snadno domyslet, že už vůbec nefunguje.

Jste agresivní vůči lidem nebo je zneužíváte

Pokud si potřebujete někde ventilovat své frustrace z vašeho každodenního života, rozhodně si takové chování odpusťte na Twitteru. Nikdo na něj není zvědavý a tento způsob chování může dost zásadně ovlivnit číslo vašich fanoušků.

Nemáte jasný důvod, proč jste na Twitteru

„Protože ostatní tam jsou taky“ zjevně není správný a solidní důvod, proč vůbec vytvářet Twitterový účet. Nejprve si musíte stanovit jasnou koncepci a určit si své cíle. Čeho chcete díky Twitteru dosáhnout? Propagovat byznys, najít zákazníky, předvést se jao expert v oboru? Ať už jsou vaše cíle jakékoliv, musí být jasné a konkrétní.

Nejste na správné platformě

Někdy se může stát, že na Twitteru narazíte na méně aktivní publikum a veškeré vaše úsilí se setkává jen s malou odezvou. Pak bude možná lepší, když zkusíte jinou sociální síť. Není nijak zvláštní, když se vašemu byznysu bude lépe dařit na Facebooku, Google+ nebo LinkedIn, neboť každá síť má svou specifickou tvář a sociální okruh.

Zdroj:

http://wearesocialmedia.gr/why-isnt-your-business-getting-more-twitter-followers/

Zdroj obrázku:

http://wearesocialmedia.gr/why-isnt-your-business-getting-more-twitter-followers/

Komentáře

Nahoru