Tisková zpráva: Prodeje AAA AUTO Group s 14 649 prodanými auty rostly za celé první čtvrtletí o 17,4 %

Prodeje AAA AUTO Group s 14 649 prodanými auty rostly za celé první čtvrtletí o 17,4 %

Ještě před oficiálním zahájením prodeje si v Maďarsku koupili zákazníci přes 120 vozů

Praha, 2. dubna 2014 – Společnost AAA AUTO Group během prvních tří měsíců letošního roku prodala celkem 14 649 ojetých aut. To je meziročně o 17,4 % více než ve stejném období roku 2013. Nejrychleji rostoucím regionem bylo s 22 % Rusko, také prodeje na českém trhu byly velmi vysoké.

Z hlediska výkonnosti skupiny v jednotlivých zemích se z celkového počtu 14 649 aut za první čtvrtletí roku 2014 prodalo 10 058 aut v České republice (meziročně +17,5 %), dále 3 875 aut na Slovensku (meziročně +13,0 %) a 595 (+22,2 %) v Rusku. Společnost tak rostla na všech trzích, kde působí.

Naše výkonnost na klíčovém českém trhu byla v celém prvním čtvrtletí vynikající a pokračoval tak trend nejlepších výsledků od světové ekonomické krize,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. Březnový meziroční růst prodejů ojetých vozů byl nejvyšší v Ruské federaci, kde dosáhl dokonce 27,6 %. „Také nás těší, že jsme prodali prvních 121 automobilů i v Maďarsku, a to ještě před oficiálním zahájením prodeje,“ dodala Topolová.

Spolu s vyšším prodejním výkonem společnost mírně upravila své celoroční prodejní cíle. “Odhadujeme, že původně stanovenou laťku 62 000 prodaných vozů s největší pravděpodobností mírně překročíme,” dodala Topolová. Podle generální ředitelky je úspěch společnosti založen na dlouhodobé strategii nákupu a prodeje pouze těch nejlepších automobilů, s 1 až 2 vlastníky, do stáří 5 let, s jasnou historií najetých kilometrů, servisní knížkou a bez havárie.

Skupina se v únoru vrátila do Maďarska a v nejbližší době uvede na trh nový segment prodeje luxusních automobilů Mototechna Premium. Společnost také získala certifikaci ISO 9001 a ISO 14001. Na pozici zákaznického ombudsmana vystřídal k 1.4.2014 Milana Smutného, který odešel na pozici ředitele odboru komunikace a marketingu MPO ČR, bývalý mluvčí vlády ČR, a novinář Roman Prorok.

Meziroční srovnání prodejních výsledků skupiny za 1. čtvrtletí:

 

Země

1Q 2013

1Q 2014

meziročně

Česká republika

8 559

10 058

17,5 %

Slovenská republika

3 428

3 875

13,0 %

Ruská federace

487

595

22,2 %

Maďarsko

0

121

n/m

Skupina

12 474

14 649

17,4 %

 Zdroj: Údaje společnosti

 

Zdroj: Údaje společnosti

Poznámka: Prodejní data v tiskové zprávě jsou předběžná a mohou se minimálně lišit od konečných účetních výsledků.

Rádi bychom vám nabídli prostor pro vaše tiskové zprávy. Pokud chcete, abychom o vás dali vědět, případně o vaší slevové akci, pořádané konferenci, novém produktu a podobně, můžete nás kontaktovat na emailovou adresu redakce@objevit.cz.

Komentáře

Nahoru