Programmatic Media rozšiřuje svůj tým o Načeradského, Šafránkovou a Trojanovou

Agentura Programmatic Media rozšířila v lednu svůj tým o tři nové tváře. Vojtěch Načeradský se stal projektovým manažerem, Lucie Šafránková content specialistkou a Beata Trojanová grafičkou.

Vojtěch Načeradský přešel z agentury Wunderman, kde působil jako digitální projektový manažer. Staral se o klienta Ford Motor Company, ale také o značku L’Oréal Česká republika.

Vojtěch Načeradský

Vojtěch Načeradský, Zdroj: LinkedIn

Lucie Šafránková se poslední rok zabývala odvětvím krásy a lifestylu. Významným projektem, na kterém se podílela, je soutěž Miss Beauty na festivalu 4Fans 2016.

Lucie Šafránková

Lucie Šafránková, Zdroj: LinkedIn

Beata Trojanová pracovala jako grafička v reklamní agentuře, později začala pracovat na volné noze. Mezi její klienty patřily Philips, Kraft Foods, Olympus, Trost či SKF.

beata trojanova

Beata Trojanová, Zdroj: LinkedIn

Agentura zaměřená na programatické plánování, webovou analytiku a tvorbu webových stránek v loňském roce vytvořila tým zaměřený na obsahovou a kreativní tvorbu, sociální sítě a PR služby, dále tým marketingových specialistů a grafické či eventové oddělení.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru