Programmatic Media rozšiřuje svůj tým o Načeradského, Šafránkovou a Trojanovou
Agentura Programmatic Media rozšířila v lednu svůj tým o tři nové tváře. Vojtěch Načeradský se stal projektovým manažerem, Lucie Šafránková content specialistkou a Beata Trojanová grafičkou.
Vojtěch Načeradský přešel z agentury Wunderman, kde působil jako digitální projektový manažer. Staral se o klienta Ford Motor Company, ale také o značku L’Oréal Česká republika.
Lucie Šafránková se poslední rok zabývala odvětvím krásy a lifestylu. Významným projektem, na kterém se podílela, je soutěž Miss Beauty na festivalu 4Fans 2016.
Beata Trojanová pracovala jako grafička v reklamní agentuře, později začala pracovat na volné noze. Mezi její klienty patřily Philips, Kraft Foods, Olympus, Trost či SKF.
Agentura zaměřená na programatické plánování, webovou analytiku a tvorbu webových stránek v loňském roce vytvořila tým zaměřený na obsahovou a kreativní tvorbu, sociální sítě a PR služby, dále tým marketingových specialistů a grafické či eventové oddělení.
Komentáře