Dnes vyšlo 1 článků

Pronájem kanceláře Praha – výběr vhodné kanceláře

Pronájem kanceláře Praha – výběr vhodné kanceláře

Jednou z hlavních věcí, kterou musí vedení společnosti řešit je výběr vhodné kanceláře pro svoje podnikání, pro svou společnost. Firma může být nově založená, může se stěhovat do lepších kanceláří / lokality nebo se jí výborně daří a hledá větší a vhodnější kanceláře, které lépe vyhovují jejím aktuálním požadavkům.

Výběr vhodné kanceláře by se neměl podcenit. V případě větších společností bude totiž výběrem kanceláří a jejich lokalitou ovlivněna spousta zaměstnanců. Majitel / vedení společnosti musí tedy myslet na všechno a vybrat správnou kanceláře ve správné lokalitě.

maly banner na zacatek clanku

 

Jak ale vybrat ideální pronájem kanceláře v Praze, podle čeho se rozhodovat a kde kanceláře k pronájmu hledat? 

V následujícím článku se vám budeme snažit pomoci s hledáním vhodné kanceláře položením správných otázek na vaše podnikání, fungování společnosti a priority. Jakmile zodpovíte všechny otázky, budete mít jasnou představu, jakou kancelář vlastně potřebujete, podle čeho se rozhodovat a kde takovou ideální kancelář hledat.

Hlavním bodem, kterým byste při poptávání kanceláří měli začít je detailní rozhovor o vašich potřebách se svým makléřem. Makléř by se měl správně ptát a měl by na konci rozhovoru dostat jasnou představu, co vlastně hledáte a proč to hledáte. Ideální makléř by navíc neměl podceňovat především otázku proč. Díky ní zjistí veškeré nutné informace pro správné zacílení poptávky a nabídne vhodné kanceláře, splňující klientovu představu.

Důležitou věcí, kterou nesmíte podcenit, je také výběr vhodného makléře, který má dostatečně velkou nabídku kanceláří k pronájmu a s vyhledáním Vašich kanceláří Vám pomůže bez provize. Na stránkách Pražských kanceláří najdete vysněný pronájem kanceláře v Praze a veškeré služby jsou pro vás zdarma. Jde o největší nabídku všech typů kanceláří k pronájmu v Praze. Vybírejte z plně vybavených a servisovaných kanceláří nebo z nevybavených velkoplošných kanceláří, včetně openspace celků.

Ideální je poslat svou poptávku po kancelářích k pronájmu v Praze e-mailem nebo prostřednictvím webového formuláře.  Nabídku dostanete do 30 minut od odeslání poptávky. Vyberte si vhodného makléře a nechte se provést celým procesem výběru. Budete překvapeni, jak snadné to s profesionály je.

Než napíšete, zavoláte svojí poptávku po kancelářích, udělejte prosím domácí úkol a zodpovězte si na tyto otázky:

Vhodná lokalita kanceláří k pronájmu v Praze:

  • Potřebuji dobře dostupné kanceláře k pronájmu? Mají být dobře dostupné pro všechny zaměstnance společnosti?
  • Jaký typ dostupnosti preferuji? Vozem nebo městskou hromadnou dopravou?
  • Potřebuji parkovací stání pro management, návštěvy, zaměstnance?
  • Nestráví zaměstnanci díky vybrané lokalitě velkou část dne na cestě do práce?
  • Co obchodní partneři, dostanou se k nám bez komplikací na jednání?
  • Dokáži je kdykoli jednoduše nasměrovat do budovy a budou mít kde parkovat?
  • Jde o bezpečnou lokalitu? Budou se mí zaměstnanci cítit bezpečně i ve večerních hodinách, po pracovní době, po     cestě domu?

 

Občanská vybavenost lokality poblíž kanceláří k pronájmu: 

  •   Existují v lokalitě reprezentativní restaurace, kavárny, vinárny, bary pro obchodní oběd / jednání?
  •   Budou mít zaměstnanci možnost využít některé z restaurací na oběd?
  •   Existuje poblíž kanceláří možnost pořídit potřeby pro kancelář?
  •   Je poblíž pošta, banka, finanční úřad, ostatní úřady,…apod.?

banner kancelare

Moderní kancelářská budova, reprezentativní komerční čtvrť:

  • Nachází se nebytový prostor v reprezentativní čtvrti?
  • Je budova dostatečně reprezentativní a odpovídá činnosti společnosti?
  • Je kancelář k pronájmu součástí obchodního/kancelářského centra?
  • Jsou v kancelářské budově potenciální obchodní partneři?
  • Má budova potenciál rozvoje Vaší společnosti?
  • Bude možné do budoucna pronajmout další kanceláře k pronájmu?
  • Dokáže budova zařídit bezpečnost Vašich zaměstnanců během dne i v noci?
  • Je budova dobře a pravidelně udržovaná, zabezpečená?
  • Existují v budově vaši konkurenti, provozující stejnou nebo podobnou činnost?
  • Udělám svými kancelářemi dojem na obchodní partnery?
  • Líbí se mi budova, budu se v ní jako majitel cítit dobře?
  • Budou se v budově cítit dobře i zaměstnanci? Zkusit se jich zeptat na názor.

 

Vstup do komerční budovy k pronájmu, recepce, reprezentativní a společné prostory:

  • Má budova centrální recepci? Je možné vstupovat do budovy nonstop?
  • Jakou má pracovní dobu recepce a jaké služby může poskytovat zdarma / placené? (starost o poštu, přepojování tel. hovorů, vítání mých klientů, zapisování návštěv,…apod.)
  • Nabízí kancelářská budova další komerční pronájmy a zasedací místnosti k pronájmu?
  • Je možné si pronajmout zasedací místnost?
  • Co parking? Je možné pronajmout garážové stání venku / uvnitř budovy?
  • Jaký je počet parkovacích míst a co parkování návštěv, jak je řešeno?

vizitky

Typy kanceláří k pronájmu v Praze / jak jsme nyní zvyklí pracovat:

  • Potřebuji / požaduji vybavenou nebo nevybavenou kancelář?
  • Potřebuji / požaduji servisovanou nebo neservisovanou kancelář?
  • Jak velkou kancelář k pronájmu potřebuju?
  • Kolik místností potřebuji a jak by měly být členěné?
  • Jak mají být skříně a stoly rozmístěné? Jak jsem nyní zvyklý pracovat?
  • Potřebuji technické vybavení kanceláří (tiskárny, kopírky, kávovary,… atd.)
  • Denní světlo, světová strana, kam vedou okna? V případě jihu nutnost chlazení / klimatizace?
  • V jakém stavu se budou kanceláře předávat? (vymalování, nový koberec, stoly, židle,…)?
  • Vylepšení, zařízení mojí kanceláře? Mohu si kancelář nějak vylepšit, upravit, vyzdobit,…
  • Jak daleko od mé kanceláře bude sociální zařízení? Kdo je můj soused ve vedlejší kanceláři?
  • Jak probíhá údržba společných prostor, kolik stojí a jak se hradí?
  • Jaký je přístup do kanceláří na kartu, chip nebo pomocí klíčů?
  • Jaké jsou technické a IT rozvody (ISDN, LAN,… další počítačové rozvody)
  • Typ internetového připojení, kolik stojí a komu se hradí?
  • Je možné registrovat sídlo společnosti nebo využít virtuální kanceláře?
  • … a další

 

Závěrem o výběru vhodných kanceláří k pronájmu

Pokud jste udělali správně domácí úkol a promysleli dobře odpovědi na všechny otázky, máte jasnou představu o Vašich nových kancelářích k pronájmu a jste připraveni začít hledat kanceláře. Teď ještě správného makléře. Dejte si na čas a hledejte jen s těmi, kteří si budou Vaší poptávky vážit.

 

Držíme palce a těšíme se na případnou spolupráci.

 

Pražské kanceláře

Pronájem kanceláře bez provize

Zdroj, text/foto: pronajemkancelare.com

Komentáře

Nahoru