Průměrná hodinová sazba za reklamu

Průměrná hodinová sazba za reklamu

Podle anonymního výzkumu se zjistila průměrná sazba za reklamu. Nejvíce si vydělají kreativní ředitelé.

Nejlépe placené práce v reklamě mají kreativní ředitelé, ředitelé klientského servisu a strategičtí plánovači. Tyto profese si účtují nejvíce peněz za hodinové sazby. Toto je z průzkumu Výkony agentury v hodinových sazbách pro rok 2015, který připravila Asociace komunikačních agentur (AKA).

Kreativní ředitelé pobírají více než dvojnásobek account executive

Průměrná česká reklamní agentura“ si za hodinu práce účtuje 2546 korun. Hodinová práce client service directora přijde na 2313 korun. A strategic planner stojí 2284 korun. Jejich cena je klientům účtována na základě výkazů práce. Hodina práce account directora stojí 1873 korun, za jeho podřízeného senior account managera chtějí agentury 1440 korun. Junior account manager si přijde na 1121 korun a account executive už jen na 1002 korun. Agentury si cení ještě práce kreativců – hodina senior art directora stojí 1623 korun, za copywritera se účtuje 1448 korun a za grafické designery dáte 1211 korun. Další profese, jako jsou produkce, traffic a DTP, stojí klienty méně. AKA má členy agentury jejichž náklady a konstrukce hodinových sazeb jsou v celku odlišné.

U seniorských a strategických pozic se objevily až pětinásobné rozdíly

Nejvyšší a nejnižší hodinová sazba se u každé pozice dost lišila. U pozic designérů či account managerů rozdíly nebyly příliš velké. U seniorských a strategických pozic byly rozdíly až pětinásobné.

Jsem studentka zdravotnické školy. Baví mě mnoho růzých věcí jako je psaní, kreslení, sporty a podobně. Na některé věci jsem spíše samotář, ale s lidmi si ráda píšu.

Komentáře

Nahoru