Recenze: Optická myš HADES Extension od firmy GAMDIAS

Optická myš od společnosti Gamdias s názvem HADES Extension, je další kousek s fantasy zpracováním pro herní maniaky. Na první pohled zaujme hlavně svým designem, který má boční magneticky odnímatelné části, pro lepší úchop. Jak jsem již zmiňoval, myš se hodí především pro hráče. Pro normální využití není moc praktická. Do ruky ale padne skvěle a prožitek z hraní her bude na maximální úrovni.

gal_20130908_3xqr

Barevné podsvícení pod kolečkem myši. Možnost změny barvy, stisknutím jednoho z postranních tlačítek.

Vyjma levého a pravého tlačítka, je na myši dalších 5 tlačítek. Jedno z nich je pod kolečkem. To slouží k volbě DPI (max. 3200). Další tlačítka jsou postranní. Ta slouží k pohybu vpřed/vzad v prohlížeči. A poslední dvě tlačítka slouží k změně barvy podsvícení pod kolečkem. Taková hračička. Můžete měnit barvu, například podle nálady, nebo barvy oblečení. Myš je zpracována tak, že by měla vydržet až 10 milionů kliknutí. To je dost, i pro velmi náročné hráče a klikače.

gal_20130908_wxgq

Obsah balení je pouze myš, samolepky a návod. Není třeba instalovat ovladače.

Další super vlastností myši jsou rozšířené funkce ovládání tlačítek a profilů. Boční programovatelná tlačítka zvýší vaši hráčskou efektivitu. Na jedno tlačítko si můžete navolit hned několik po sobě jdoucích příkazů. Připravte si kompletní makro příkazy, klávesové zkratky nebo služby operačního systému. Do interní paměti myši se vejde celkem až 6 profilů.

gal_20130908_4cp9

Opletený kabel myši

Pro někoho výhodou, pro jiného nikoliv, může být, že kabel myši je opletený. Tedy odolnost je zvýšena. Jak se to každému líbí, je už věc názoru.