Redesign Kasa.cz – povedl se? Jaký je váš názor?

 

Internetový obchod Kasa.cz se rozhodl vylepšit stávající design. Dle tiskové zprávy, která dorazila k nám do redakce, má nový design napomoci zákazníkům ulehčit výběr i nákup zvoleného zboží. Další novinkou má být také intuitivní vyhledávání, které využívá pokročilého našeptávače. Zákazníkovi se tak po zadání hledaného výrazu zobrazí nejenom několik možností odpovídají již napsané části textu, ale našeptávač vám ukáže také malý náhled daného produktu. Například zadáte slovo pračka, vyjedou vám produkty jako Whirlpool AWE 7729, LG F1480QDS apod. Vedle názvu produktu pak vidíte i obrázek těchto výrobků. Máte tak docela jasnou představu, jak daný produkt asi vypadá ještě předtím, než najedete na detail produktu.

Chybí mi možnost hledat zboží dle jednotlivých parametrů (např. podle ceny). To lze až v případě, že se proklikáte do dané kategorie – což je škoda. U vyhledávače mi chybí také to, že když zadám obecný pojem (pojem „pračka“) a kliknu na „Hledat“, zobrazí se mi lakonické: „Pro hledanou frázi “pračka” nebyly nalezeny žádné výsledky„. Tam bych si představoval aspoň odkazy na danou sekci či výpis několika nejprodávanějších výrobků.

V detailu produktu jako nakupující nově naleznete odkazy na příslušné servisy a na české a slovenské návody (příp. i na návody v jiných jazycích). Co dále přibylo? Vidíte, kolik kusů daného zboží je zrovna na skladě a v jakém skladu. Máte tak přehled o tom, zda mají zboží skladem v místě vašeho bydliště, či musíte čekat, než vám jej pošlou z centrálního skladu.

Jednotlivé produkty lze také porovnávat (tlačítko „Porovnat produkt“). Problém u porovnávače je však ten, že ne u všech produktů jsou vyplněny všechny položky. Spoustu údajů tak zakrývají otazníky. Výhodou naopak je, že lze porovnávat až tři produkty zároveň. Systém dokáže rozpoznat i to, zda se jedná o podobné produkty. Porovnáváte tak vždy např. pračku s pračkou, nelze srovnávat MP3 přehrávač a např. ledničku :-).

Změny se dočkalo také logo a slogan na úvodní stránce. Starý slogan („nejlepší nákupy na internetu“) vystřídal nápis „jděte rovnou ke kase“, který má asociovat rychlost a spolehlivost, s níž mohou zákazníci na Kasa.cz nakoupit. No – uvidíme, zda to bude fungovat lépe a zákazníci na to uslyší.

Za mě říkám, že se redesign docela povedl. Nejedná se sice ultra moderní grafický kabátek, pouze přibyly nové funkce usnadňující nakupování. Ale kdo taky čekal něco jiného? Myslím, že jen málokdo předpokládal, že Kasa.cz se nebude držet zažitých klišé, zariskuje a nasadí nějaký nadčasový design. Takto pouze splnili svou povinnost – ale dle mého soudu tak na jedna mínus.

O internetovém obchodu Kasa.cz
Přední český internetový obchod Kasa.cz nabízí kompletní sortiment od audio-video techniky, přes bílé zboží, spotřební elektroniku, sportovní potřeby, auto-moto či zahradní techniku až po kosmetiku, dětské vybavení, hračky a další. Celkem zahrnuje více než 1 000 světových značek. Kasa.cz již 11 let poskytuje zákazníkům řadu nadstandardních služeb.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru