Reklama, která doslova šokuje: horrorová reklama na pneumatiky

Japonské reklamy jsou „nejlepší“ na světě. Vždy přijdou s nějakým originálním nápadem, který nedává smysl. Nyní to je reklama na pneumatiky, ze které může klidně někdo dostat infarkt.

Máme tu další skvost z japonské výrobny reklam. Jak zřejmě všichni víte nebo alespoň tušíte, japonské reklamy jsou jedny z nejvtipnějších, neboť vůbec nedávají smysl. Důkazem je i reklama, která má za účel vás šokovat, a to doslova, neboť při sledování této reklamy asi většina dostane infarkt.

Originální reklama na „skvělé“ pneumatiky Autoway, které vydrží vše a za jakýkoliv podmínek ukazuje mnoho. V reklamě vidíme posádku vozu, který jede po zamrzlé silnici. Naproti nim se zjeví bílá žena, která nese varování a asi i infarkt.

VAROVÁNÍ: NA REKLAMU BY SE NEMĚLI DÍVAT LIDÉ S FYZICKÝMI NEBO PSYCHICKÝMI PROBLÉMY.

Na konci reklamy je ještě jednou ta žena, která pro změnu drží notebook s reklamou na zmiňované pneumatiky.

Pokud může nějak pomoct ke krásné a inspirativní budoucnosti, tak tím, že o ni bude psát.

Komentáře

Nahoru