Reklama, která doslova šokuje: horrorová reklama na pneumatiky

Japonské reklamy jsou „nejlepší“ na světě. Vždy přijdou s nějakým originálním nápadem, který nedává smysl. Nyní to je reklama na pneumatiky, ze které může klidně někdo dostat infarkt.

Máme tu další skvost z japonské výrobny reklam. Jak zřejmě všichni víte nebo alespoň tušíte, japonské reklamy jsou jedny z nejvtipnějších, neboť vůbec nedávají smysl. Důkazem je i reklama, která má za účel vás šokovat, a to doslova, neboť při sledování této reklamy asi většina dostane infarkt.

Originální reklama na „skvělé“ pneumatiky Autoway, které vydrží vše a za jakýkoliv podmínek ukazuje mnoho. V reklamě vidíme posádku vozu, který jede po zamrzlé silnici. Naproti nim se zjeví bílá žena, která nese varování a asi i infarkt.

VAROVÁNÍ: NA REKLAMU BY SE NEMĚLI DÍVAT LIDÉ S FYZICKÝMI NEBO PSYCHICKÝMI PROBLÉMY.

Na konci reklamy je ještě jednou ta žena, která pro změnu drží notebook s reklamou na zmiňované pneumatiky.

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru