REKLAMA NA HOLICÍ STROJEK: Oholil se po 14 letech. Jak okolí reagovalo?

Izraelec Amit (44) si po čtrnácti letech oholil plnovous. Izraelská agentura BBR Saatchi & Saatchi natočila tříminutový film s názvem „My new face“, který slouží jako reklama na holicí strojky Life M6.

„Možná je to začátek nové kapitoly mého života,“ řekl Amit po oholení plnovousu.

Zaměstnanec firmy si vzpomněl na své dětství, kdy jako ratolest nepoznal svého otce po oholení. Klient pěstující plnovous dlouhých čtrnáct let se stal hlavní tváří reklamy.

amit

Amit před „zákrokem“

Nikoliv klasický reklamní spot, ale dokument

„Chtěli jsme vytvořit dokument, nikoliv klasický reklamní formát,“ podotkla Eva Hasson z reklamní agentury BBR. „Jedná se o poměrně rizikovější formu reklamy, a proto jsme našeho klienta varovali. Natočili jsme tři dokumenty, nicméně pouze jeden vyšel. Rozhodnutí klienta bylo odvážné, ale vyplatilo se. Film zhlédlo na 430 000 lidí za necelý týden.“

„Pracovníci agentury byli překvapeni, jak silný emocionální vztah si někteří muži vybudují ke svému plnovousu. Muži se rádi ukrývají za své vousy a mají pocit bezpečí. Vyjadřuje to jejich mužství a autoritu.“

Eva Hasson prozradila, že oholený Amit (který byl velmi nervózní) působí přátelštěji a vypadá o deset let mladší.

Jaká byla reakce jeho rodiny?

K nezaplacení. Rodina uvítala takto výraznou změnu, avšak otec nemohl svého syna poznat. Existuje velice málo mužů, kteří využijí žiletky M6 k tak velké změně.

Zdroj: Adweek

Komentáře

Nahoru