REKLAMA NA KONDOMY: Budete myslet na nevzrušivé věci

Reklamy na kondomy nemívají humorný nádech, ale tvůrci se snaží o jejich smyslnost. Reklamní agentura Marcus Thomas připravila originální sérii patnáctivteřinových spotů pro značku kondomů Okamoto. Konkurenční výhodou je extrémní tenkost kondomů.

ScreenHunter_3

Kreativní reklama na kondomy Okamoto

Kondomy jsou natolik tenké, že při jejich používání budete muset myslet na něco jiného, naprosto nevzrušivého. Představíte si úchylného souseda, postarší babičku či okurku. Sami se můžete přesvědčit v následujících spotech.

Rychlé, jednoduché, originální

Kráska na obrázku pochází z fotobanky a reklamní agentura využila filtr mrkajícího oka, čímž se na ženu díváte z pohledu muže. Reklamní spoty byly vytvořeny poměrně rychle. Přestože se nejedná o produkční špičkové dílo, kreativitou tyto spoty doslova srší.

Zdroj: Adweek

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru