REKLAMA NA KONDOMY: Budete myslet na nevzrušivé věci
Reklamy na kondomy nemívají humorný nádech, ale tvůrci se snaží o jejich smyslnost. Reklamní agentura Marcus Thomas připravila originální sérii patnáctivteřinových spotů pro značku kondomů Okamoto. Konkurenční výhodou je extrémní tenkost kondomů.
Kondomy jsou natolik tenké, že při jejich používání budete muset myslet na něco jiného, naprosto nevzrušivého. Představíte si úchylného souseda, postarší babičku či okurku. Sami se můžete přesvědčit v následujících spotech.
Rychlé, jednoduché, originální
Kráska na obrázku pochází z fotobanky a reklamní agentura využila filtr mrkajícího oka, čímž se na ženu díváte z pohledu muže. Reklamní spoty byly vytvořeny poměrně rychle. Přestože se nejedná o produkční špičkové dílo, kreativitou tyto spoty doslova srší.
Zdroj: Adweek
Komentáře