Reklama po odhlášení z Facebooku vyjde pořádně draho
Zájemci o nový reklamní prostor na sociální síti Facebook si můžou chystat zajímavý balík peněz. Novinka v podobě reklamy po odhlášení uživatelů se totiž odhaduje na minimálně 710 tisíc dolarů. Jde přitom o poplatek za jeden den.
Cena nové reklamy je však teoreticky nižší. Facebook jí ale poskytuje pouze společně s reklamou vystupující v rámci sekce News Feed na hlavní stránce uživatelského profilu, která normálně stojí 500 tisíc dolarů. Rozšíření tohoto balíčku tak zadavatele vyjde „pouze“ 160 tisíc.
Novinku využijí zřejmě zejména firmy s cílem zasáhnout informací co největší okruh uživatelů a to v co nejnižším čase. Facebook ale i v tomto případě umožní selektovat. Cílová skupina se bude dát definovat podle věku a pohlaví. I když je cena tohoto druhu propagace na stejné úrovni jako na hlavních stránkách jiných hojně navštěvovaných portálů. Po odhlášení z Facebooku už se stihli zviditelnit Bing, automobilka Ford nebo film Titanic.
Zdroj: VentureBeat
Komentáře